Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, η διεθνοποίηση του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν κρύβει τεράστιες προκλήσεις. Ενώ η διείσδυση των μεγάλων ευρωπαϊκών παικτών στις διεθνείς αγορές αποδεικνύεται εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Το παραπάνω βίωσε και η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Shopping Clubs, η γαλλική Vente-Privee.
Η ίδια ανακοίνωσε πρόσφατα ότι διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express, μιας συνεργασίας που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2011.
Ο τζίρος της στην αμερικανική αγορά για το 2013 ανήλθε (μόνο) στα 50 εκατ. δολάρια παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξεως του 100% σε σχέση με το 2012. Αντίθετα στην ευρωπαϊκή αγορά ο τζίρος της ανήλθε στα 1,6 δισ. ευρώ. Ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της (80%) προέρχεται από την αγορά της Γαλλίας.
Παρόλα τα παραπάνω, η Vente-Privee συνεχίζει να καινοτομεί στην εγχώρια αγορά με το λανσάρισμα νέων υπηρεσιών.
Σχόλια