Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου λιανεμπορίου (EHI), ο τζίρος των 100 κορυφαίων διαδικτυακών καταστημάτων στη Γερμανία για το 2013 ανήλθε στα 19,6 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 7,7% σε σχέση με το 2012.
Στη λίστα της iBusiness (αρχείο Pdf) με τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας για το 2013, η Amazon συνεχίζει να κατέχει τη δεσπόζουσα θέση στη γερμανική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου (5,787 δισ. ευρώ) ενώ η Zalando ανέβηκε στη 3η θέση της κατάταξης (702 εκατ. ευρώ).
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα συνδυασμένα μερίδια των δέκα μεγαλυτέρων διαδικτυακών καταστημάτων της Γερμανίας έφτασαν το 37,1% έναντι 32,3% για το 2012.
Την αφίσα της iBusiness με τη λίστα των 100 μεγαλυτέρων διαδικτυακών καταστημάτων της Γερμανίας, μπορείτε να τη κατεβάσετε δωρεάν εδώ (αρχείο PDF).
Σχόλια