7 επιχειρηματίες απαντούν: Πώς βοήθησε το Skroutz να μεγαλώσει η επιχείρηση τους;
Η πανδημία έφερε πολλές αλλαγές στη ζωή μας. Μια από αυτές, ιδίως μέσα στην περίοδο των lockdown, ήταν ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές πραγματοποίησαν τις αγορές τους, μια διαδικασία που ψηφιοποιήθηκε ακόμη περισσότερο. Σε αυτόν τον ψηφιακό μετασχηματισμό, πρωταγωνιστικό ρόλο είχε η Skroutz.
Μέσα από το Marketplace της, η Skroutz κατάφερε να προσφέρει λύσεις, απαντώντας σε πραγματικές ανάγκες των επιχειρηματιών. Με «έναυσμα» τις περιόδους που το καταναλωτικό κοινό δεν μπορούσε να επισκεφτεί το αγαπημένο του κατάστημα και να διαλέξει τα προϊόντα που αναζητούσε, η Skroutz μετέφερε όλη τη διαδικασία στο διαδίκτυο.
Η πλατφόρμα αναλαμβάνει τα κόστη και τις διαδικασίες που απαιτούν χρόνο και κόπο, ενώ τα καταστήματα, το μόνο που έχουν να κάνουν, είναι να εισάγουν τα προϊόντα τους και να αποδεχτούν τις παραγγελίες. Η Skroutz διεκπεραιώνει τις αποστολές, διαχειρίζεται τις ακυρώσεις και τις επιστροφές, παρέχει υποστήριξη και διασφαλίζει ασφαλείς πληρωμές, προσφέροντας πρόσβαση σε 9 εκατομμύρια χρήστες.
Σήμερα, ρίχνουμε μια ματιά σε κάποια από τα «success stories». Σε εκείνες τις «ιστορίες πίσω από το κουμπί», επιχειρηματίες που εντάχθηκαν στο Skroutz Marketplace, όχι μόνο για να ανταπεξέλθουν σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, αλλά και για να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους, κάνοντας το μεγάλο ψηφιακό «άλμα» κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης. Κάνουμε λοιπόν, σε επτά επιχειρηματίες, ένα απλό ερώτημα:
«Πως βοήθησε το Skroutz να μεγαλώσει η επιχείρηση σας;»
Ο Άκης Παινεσάκης (Italian Factory Outlet) ξεκίνησε το επαγγελματικό του «ταξίδι» ως γιατρός στην ομάδα της Juventus, αλλά η αγάπη του για την επιχειρηματικότητα και τη μόδα τον οδήγησε πίσω στην πατρίδα του, την Κρήτη. Στην έναρξη της πανδημίας, βρέθηκε με έξι καταστήματα κλειστά, 25 υπαλλήλους σε αναστολή και μηδενική κίνηση στη χονδρική. Τότε, αποφάσισε να γίνει partner του Skroutz. Είναι χαρακτηριστικό πως, σύμφωνα με τον Άκη, το 2020, το Skroutz αποτέλεσε το 40% των πωλήσεων της επιχείρησης.
Μια άλλη περίπτωση, είναι εκείνη της Ειρήνης Κωνσταντίνου και της «Λασία». Το 1989, οι γονείς της ξεκίνησαν να πουλούν βιβλία, παιχνίδια και είδη δώρων, με δύο καταστήματα στην Άνδρο. 32 χρόνια μετά, εκείνη και η αδερφή της, Ελίνα, συνεχίζουν την «ιστορία». Όταν η πανδημία έπληξε τον τουρισμό και τις τοπικές οικονομίες, βρέθηκαν σε επιχειρηματικό αδιέξοδο. Τότε ήταν που αποφάσισαν να μπουν στο Skroutz. Σήμερα, η Ειρήνη λέει πως «μπορέσαμε να γίνουμε από μια μικρή εποχιακή επιχείρηση, μια μόνιμη επιχείρηση που λειτουργεί όλο τον χρόνο».
Ιδιαίτερη περίπτωση και εκείνη του Σπύρου Ράπτη. Μετά από 13 χρόνια στον χώρο της καφεστίασης, το 2017, ξεκίνησε το όνειρό του με μια αποθήκη χονδρικής πώλησης ποτών κι ένα βανάκι. 6 μήνες μετά, άνοιξε την QAVAR, με εξειδίκευση στα σπάνια και εκλεκτά ποτά. Στο 2ο lockdown, όμως, ο τζίρος έπεσε στο 0. Τότε, αποφάσισε να δοκιμάσει το Skroutz. «Όταν μπήκαμε, ήταν σαν να μπήκαμε στη Google της Ελλάδας», δηλώνει. «Μας παίρνανε τηλέφωνο από όλη την Ελλάδα και την Αθήνα, και από χονδρική και από λιανική, και μας ρωτούσαν για τα ποτά μας».
Το 1989, ο Άγγελος Τσαρουχάς και τα αδέλφια ξεκίνησαν την MG Plus, με επώνυμα νεανικά ρούχα, στον πιο πολυσύχναστο δρόμο της Αθήνας, την οδό Ηφαίστου. Το κατάστημα έγινε αμέσως flagship για την περιοχή και 11 χρόνια μετά άνοιξαν και 2ο. Όταν ξεκίνησε η πανδημία, η εμπορική δραστηριότητα και οι μετακινήσεις σταμάτησαν, με αποτέλεσμα να μείνουν κλειστά. «Από τότε που μπήκαμε στο Skroutz δεν σταματάνε να χτυπάνε τα τηλέφωνα. Ήταν σαν διαφήμιση για εμάς. Έβλεπαν τα προϊόντα μας στο Skroutz και έρχονταν και στα φυσικά μας καταστήματα για αγορές» τονίζει τώρα ο ίδιος.
Στο 5ο παράδειγμα μας, βρίσκουμε τον Νίκο Σεραφιάδη και την «Stratigos». Το 1986, ο Νίκος και ο αδερφός του, Θοδωρής, συνέχισαν την ιστορία της οικογένειάς τους στον χώρο των υποδημάτων. Σήμερα, η επιχείρηση αριθμεί τρία πετυχημένα καταστήματα casual ένδυσης και υπόδησης. Όταν ξεκίνησε το πρώτο lockdown, από αυτά τα καταστήματα, ο Νίκος και ο αδερφός του, Θοδωρής, βρέθηκαν με 0. Μέχρι τον Ιανουάριο του 2021, όταν ξεκίνησαν να πουλάνε μέσω του Skroutz. Τι λέει ο ίδιος σήμερα; «Για εμάς το Skroutz είναι το τέταρτό μας κατάστημα».
Ο Αλέξανδρος Δασκαλάκης ξεκίνησε από τον χώρο της Πληροφορικής, μέχρι να βρει τη μεγάλη του αγάπη, τα τρόφιμα και τη διατροφή. Έτσι, αποφάσισε να σπουδάσει διατροφολογία και να κάνει κάτι εντελώς δικό του. Τον Μάρτιο του 2020 άνοιξε το πρώτο του κατάστημα με βιολογικά στην Ηλιούπολη, το BioNutritionist, που ουσιαστικά δεν μπορούσε να ανοίξει τις πόρτες του, καθώς ξεκίνησε την περίοδο που όλα ήταν κλειστά. Η επιχείρηση μπήκε στο Skroutz και, όπως χαρακτηριστικά λέει ο Αλέξανδρος, «το Skroutz δίνει μια μεγάλη δύναμη στους εμπόρους: πολύ γρήγορα και εύκολα να πουλούν οτιδήποτε».
Και κλείνουμε με τον Ηλία Ευθυμιάδη, από την Ναύπακτο, και το Free Sports. Το 2008, ο Ηλίας αποφάσισε μαζί με τη σύζυγό του να αφήσουν την Αθήνα και να κάνουν μια καινούργια αρχή στην επαρχία. Έτσι, ξεκίνησαν το νέο τους επαγγελματικό «ταξίδι», με πρώτη στάση την Λακωνία και ένα κατάστημα λιανικής αθλητικών ειδών. 7 χρόνια μετά, μεταφέρθηκαν στην Ναύπακτο. Όταν η πανδημία «χτύπησε», οι πόρτες τους έκλεισαν και μαζί η μοναδική πηγή εσόδων τους. Και κάπου εκεί, εμφανίστηκε η ευκαιρία του Skroutz, που τους βοήθησε να μεγαλώσουν το πελατολόγιο τους. «Στεναχωριέμαι που δεν το έκανα νωρίτερα», μας λέει ο Ηλίας.
Ξεκίνα τη δική σου ιστορία!
Γίνε κι εσύ συνεργάτης του Skroutz και ξεκίνα να πουλάς τα προϊόντα σου online, ακόμα κι αν δεν έχεις δικό σου e-shop! Κάνε εγγραφή εδώ.
Σχόλια