Όπως είχα αναφέρει πρόσφατα, η DHL πειραματίζεται με τις θυγατρικές της και διάφορους συνεργάτες της στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων υπηρεσιών, πέρα από τις καθιερωμένες υπηρεσίες του κλάδου των lοgistics. Μία τέτοια δοκιμαστική υπηρεσία, η οποία αναπτύχθηκε μέσω μίας συνεργασίας με τη Lufthansa, είναι η παράδοση ποιοτικών γευμάτων εν πτήσει στα νοικοκυριά.
Η συγκεκριμένη συνδρομητική υπηρεσία (Abo-commerce) με την επωνυμία Air Food One εκτελείται από το διαδικτυακό σούπερ μάρκετ της DHL, το Allyouneed. Ενώ τα γεύματα όπως βοδινό φιλέτο με σάλτσα από κρεμμυδο-καραμέλα και τσιπούρα με ριζότο σχεδιάζονται από τη θυγατρική της Lufthansa, Lufthansa-Service-Gesellschaft (LSG Sky Chefs).
Η Deutsche Pοst θα προσφέρει αρχικά δύο βραδινά γεύματα την εβδομάδα (κάθε Τετάρτη) – ένα με κρέας (κόστος 9,99 ευρώ) και ένα για χορτοφάγους (κόστος 8,99 ευρώ). Μέσω της ιστοσελίδας της Allyouneed, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει τον αριθμό, το είδος των γευμάτων καθώς και τον χρόνο παράδοσης του γεύματος του ήτοι τις βραδινές ώρες 18 – 20 ή 20 – 22. Ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στις παραπάνω τιμές το κόστος μεταφοράς είναι ενσωματωμένο.
Αρχικά, η παραπάνω υπηρεσία προσφέρεται στην περιοχή του Ντίσελντορφ και της Κολωνίας. Μετά τη δοκιμαστική φάση και εφόσον τα αποτελέσματα είναι τα επιθυμητά, η DHL σκέφτεται του χρόνου να επεκτείνει την παραπάνω υπηρεσίας της.
Ενώ μέσω της παραπάνω υπηρεσίας, η Allyouneed εμπλουτίζει το διαδικτυακό σούπερ μάρκετ της με πλήρη γεύματα, γεγονός που την κάνει ανταγωνίστρια με άλλες εταιρείες παράδοσης έτοιμου φαγητού (Online Food Delivery και συνδρομητικές υπηρεσίες διανομής συστατικών γευμάτων) ενώ επεκτείνει το κοινό-στόχο της.
Στο παρελθον σάς είχα παρουσιάσει την υπηρεσία Airshopping της Condor μέσω της οποίας οι πελάτες της μπορούν να αγοράζουν αφορολόγητα από το σπίτι, πριν από την πτήση τους.
Σχόλια