Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, η ικανοποίηση του καταναλωτή αποτελεί βασική έννοια στην προώθηση των πωλήσεων.
Ενώ σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα (αρχείο PDF) Άγγλων ερευνητών, ο μαθηματικός τύπος των ευτυχισμένων πελατών απεικονίζεται ως εξής:
Σύμφωνα, λοιπόν, με τον παραπάνω τύπο του νευρομάρκετινγκ, η ευτυχία είναι ένα μείγμα από προσδοκίες και εμπειρίες καθώς και μια δόση επιβράβευσης.
Οι έμποροι, λοιπόν, θα πρέπει να ενθουσιάζουν τους πελάτες τους συνεχώς. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι οι έμποροι θα πρέπει συνεχώς να εκπλήσσουν θετικά τους πελάτες τους ήτοι η εκπλήρωση να ξεπερνάει την προσδοκία αυτών. Και αυτό διότι η εμπειρία του χθες, γίνεται το πρότυπο του αύριο (χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι αξιολογήσεις των πελατών της πρωτοπόρου Amazon)!
Σχόλια