Pop Market: Νέος παίκτης στην ελληνική αγορά - Χρηματοδότηση 3,5 εκατ. ευρώ
Ακόμη μια startup «γρήγορων παραδόσεων» εισέρχεται στον ανταγωνιστικό κλάδο του delivery στην Ελλάδα.
Η Pop Market είναι μια ελληνική startup που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα στην Αθήνα - λαμβάνοντας παραγγελίες μέσω εφαρμογής και διαφημίζοντας χρόνους παράδοσης 15 λεπτών, προσφέροντας «χιλιάδες» είδη (συμπεριλαμβανομένων φρέσκων φρούτων και λαχανικών).
Επικεφαλής του νέου χρηματοδοτικού γύρου είναι η Global Founders Capital και η 468 Capital. Σύμφωνα με το TechCrunch, η startup έχει συγκεντρώσει 3,5 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση.
Το Pop Market αναφέρεται σε στοιχεία που δείχνουν ότι το λιανικό εμπόριο παντοπωλείων στην Ελλάδα αποτιμήθηκε στα 11,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020 - ωστόσο, οι εκτιμήσεις των αναλυτών υποδηλώνουν ότι λιγότερο από 2% (163,3 εκατομμύρια ευρώ) είναι επί του παρόντος στο διαδίκτυο.
Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της ανάπτυξης της Pop Market, με ένα σχέδιο για ταχεία επέκταση σε όλη την Ελλάδα.
Σχόλια