Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες επιτυχίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι τρόποι πληρωμής που διαθέτει για την εξυπηρέτηση των πελατών του. Ενώ οι διαδικτυακοί έμποροι που επιθυμούν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στις ξένες αγορές θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους τις μεθόδους πληρωμής που προσδοκούν οι πελάτες των παραπάνω αγορών.
Έτσι στη Γερμανία για παράδειγμα, οι γερμανοί καταναλωτές προτιμούν για τις διαδικτυακές αγορές τους την έκδοση τιμολογίου (38%) με συνολική αξία των online αγορών τα 19,7 δις . ευρώ.
Ενώ τη μεγαλύτερη αύξηση σε πραγματικά νούμερα παρουσίασε η πληρωμή μέσω αυτόματης χρεωστικής μεταφοράς (41,4%) με συνολική αξία τα 10,1 δισ. ευρώ. Αντίστοιχα, το e-Payment όπως της PayPal, της Sofort Überweisung ή της Giropay βρέθηκε στην τρίτη σειρά προτίμησης (19%).
Η πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας βρίσκεται στην τέταρτη θέση προτίμησης των γερμανών καταναλωτών για τις διαδικτυακές αγορές τους (14%). Ενώ το υψηλό κόστος της αντικαταβολής ως μέσο πληρωμής μείωσε το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού στη Γερμανία για τη συγκεκριμένη μέθοδο πληρωμής και ως εκ τούτου αυτή βρίσκεται στην προτελευταία θέση προτίμησης (2%) με συνολική αξία των online αγορών τα 947 εκατ. ευρώ.
Τέλος, ουραγός στην προτίμηση των γερμανών καταναλωτών ως τρόπου πληρωμής των διαδικτυακών αγορών τους βρίσκεται η πληρωμή μέσω δόσεων.
Σχόλια