Η Amazon λάνσαρε για τους πελάτες του Kindle-Store το Short Reads, μια νέα τεχνική αναζήτησης βιβλίων στην καθοδηγούμενη πλοήγηση (Guided Navigation) της. Μέσω του παραπάνω νέου γνωρίσματος, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τα βιβλία με βάση τον χρόνο ανάγνωσης.
Το παραπάνω μάς δείχνει περίτεχνα ότι η Amazon επικεντρώνεται επίμονα σε ιδέες που λαμβάνουν υπόψη τους τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες των αναγνωστών.
Πρόσφατα είχα αναφερθεί στις τεχνικές αναζήτησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι οποίες διευκολύνουν τους χρήστες-πελάτες του Διαδικτύου στην αναζήτηση περιεχομένου και προϊόντων.
Σχόλια