Μεταξύ των εταιρειών, οι οποίες ανήκουν από κοινού στο χαρτοφυλάκιο της σουηδικής Kinnevik και της γερμανικής Rocket Internet, η Westwing ξεχωρίζει, έχοντας όλα τα απαραίτητα προσόντα για να γίνει η επόμενη Zalando. Την προηγούμενη εβδομάδα, στο πλαίσιο της Kinnevik Rocket capital markets day δεν παρουσίασε μονάχα η Zalando το πραγματικό μέγεθος αυτής, αλλά το ίδιο έπραξε και η Westwing.
Η πρόσφατη απόσυρση της Fab από την ευρωπαϊκή αγορά, υποβοηθάει σίγουρα την Westwing στην περαιτέρω κατάκτηση της ευρωπαϊκής αγοράς προϊόντων αξεσουάρ και διακόσμησης σπιτιού. Ενώ ανταγωνιστές της είναι οι αμερικανικές One Kings Lane, και Wayfair.
Τα καθαρά έσοδα της για το έτος 2013 ανήλθαν στα 110 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μια αύξηση 168,29% σε σχέση με το 2012. Ενώ αυτά πραγματοποιήθηκαν από τις 447.000 πελάτισσές της.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι κάθε ενεργός πελάτης της δαπάνησε κατά μέσο όρο 246 ευρώ περίπου. Ενώ το ποσοστό των επαναγοραστών ανέρχεται στο 72 %.
Η Westwing βλέπει τον εαυτό της ως ένα περιοδικό εμπορευματοποίησης διαφόρων προτάσεων που εμπνέουν καθημερινά, έχοντας θέση ως στόχο κάθε σπίτι να μετατραπεί σε ένα πανέμορφο σπίτι.
Η Westwing δραστηριοποιείται σε δέκα χώρες (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ρωσία, Βραζιλία, Ισπανία, Πολωνία, Ολλανδία, Ελβετία και Αυστρία) ενώ η διανομή των προϊόντων της γίνεται διαμέσου των επτά διεθνών κέντρων logistics στις κύριες αγορές.
Η Westwing είναι ιδιαίτερα περήφανη για την εξαιρετική σχέση που έχει αποκτήσει αυτή με τους 3.000 περιφερειακούς προμηθευτές της, και μέσω της οποίας καθίσταται δυνατή η επέκτασή τους στις διεθνείς αγορές.
Δεν είναι τυχαίον, λοιπόν, ότι η Westwing κατάφερε να λάβει μέχρι στιγμής επενδυτικά κεφάλαια συνολικού ύψους 150 εκατ. ευρώ, πράμα που την κατατάσσει ως μια από τις κορυφαίες χρηματοδοτούμενες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου εκτός Αμερικής.
Την πλήρη παρουσίαση της Westwing, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχόλια