Την προηγούμενη εβδομάδα, στο πλαίσιο της Kinnevik Rocket capital markets day και καθώς η Zalando ετοιμάζεται για δημόσια εγγραφή, η ίδια παρουσίασε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για το πραγματικό μέγεθος αυτής.
Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, οι καθαρές πωλήσεις της για το 2014 θα ανέλθουν στα 2 δισ. ευρώ (αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 52% για το 2013 στα 1,76 δισ. ευρώ) ενώ παράλληλα στοχεύει σε ένα λιγότερο αρνητικά λειτουργικό αποτέλεσμα προ τόκων και φόρων (ΕΒΙΤ). Η Zalando απαριθμεί πάνω από 13,5 εκατ. ενεργά μέλη και δραστηριοποιείται σε δεκαπέντε ευρωπαϊκές χώρες. Ενώ στο χαρτοφυλάκιό της έχει πάνω από 1500 επώνυμες μάρκες με 150.000 διαφορετικά στυλ.
Οι 3 αποθηκευτικοί της χώροι ξεπερνούν συνολικά τα 250.000 τ.μ., ενώ η πανευρωπαϊκή διανομή των προϊόντων της γίνεται κεντρικά από τη Γερμανία.
Μελλοντικά η Zalando σκοπεύει να επενδύσει περισσότερο στη βιωματική εμπειρία των πελατών της και στη στρατηγική συνεργασία με επώνυμες μάρκες.
Ενώ οι τρεις στρατηγικοί τομείς της δραστηριότητας ήτοι μόδα, διαδίκτυο και μέθoδoι- διαδικασίες εκπροσωπούνται από τους τρεις γενικούς διευθυντές της.
Η είσοδος της Zalando στο χρηματιστήριο συζητείται έντονα τον τελευταίο καιρό. Το σίγουρο είναι ότι αυτό θα γίνει αργά ή γρήγορα, μιας και αυτό επιβάλλεται από τη (exit) στρατηγική που ακολουθούν οι αδερφοί Sawmer.
Την πλήρη παρουσίαση της Zalando, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχόλια