Η Spreadshirt, που λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα με εξατομικευμένα T-Shirts και την οποία παρουσίασα σε παλαιότερο άρθρο μου, βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης.
Σύμφωνα με την ίδια, τα έσοδα της για το 2013 ανήλθαν σε 72 εκατομμύρια ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 10% σε σχέση με το 2012. Μοχλός αύξησης των παραπάνω πωλήσεων και για το 2013 ήταν οι αγορές των Η.Π.Α.. Αυτές σημείωσαν αύξηση στα έσοδα κατά 15,9% στα 28,3 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα οι ευρωπαϊκές αγορές σημείωσαν αύξηση εσόδων κατά 16,1% στα 43,6 εκατ. ευρώ.
Συνολικά 3,3 εκατ. προϊόντα βρήκαν το δρόμο τους έξω από τις εγκαταστάσεις της Spreadshirt. Ισχυρότερη μέρα πωλήσεων αναδείχθηκε η 16η Δεκεμβρίου με συνολικά 15.600 παραγγελίες. Η παραπάνω εταιρεία απέστειλε πέρσι τα προϊόντα της σε 44 χώρες. Ενώ στα άμεσα σχέδια της είναι η επέκταση της στις αγορές της Αυστραλίας, του Καναδά και της Ελβετίας.
Στο "E-Commerce Forum 2020" είχε γίνει εκτενέστατη παρουσίαση του επιχειρηματικού μοντέλου της Μαζική Εξατομίκευσης από τον Δρ. Paul Blazek, ιδρυτή και CEO της cyLedge Media, από τους κορυφαίους ειδικούς στη μαζική εξατομίκευση. Παρακάτω μπορείτε να δείτε την σχετική παρουσίαση του με τίτλο «Mass Customization – Creating Customer Value in E-Commerce».
Τον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης καθώς και μερικές βέλτιστες πρακτικές του σας παρουσίασα εκτενέστερα σε παλαιότερα άρθρα μου.
Σχόλια