H Westwing, το Shopping Club που έχει έδρα το Μόναχο και προσφέρει πολυτελή αξεσουάρ επίπλωσης και προϊόντων διακόσμησης σπιτιού, ανακοίνωσε χθες τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2013. Σύμφωνα λοιπόν με την ίδια (αρχείο Pdf), τα καθαρά έσοδα της για το έτος 2013 ανήλθαν στα 110 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μια αύξηση 168,29% σε σχέση με το 2012. Ενώ το 34% των εσόδων προήλθε από αγορές που πραγματοποιήθηκαν σε κινητές εφαρμογές (mobile app).
Η Westwing ιδρύθηκε το 2011 και δραστηριοποιείται σε δέκα χώρες (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ρωσία, Βραζιλία, Ισπανία, Πολωνία, Ολλανδία, Ελβετία και Αυστρία) ενώ λειτουργεί έξι διεθνή κέντρα logistics στις κύριες αγορές. Σύμφωνα με την ίδια, απαριθμεί πάνω από δώδεκα εκατομμύρια μέλη, από τα οποία 75 % είναι επαναγοραστές. Επιπλέον, οι συνολικές παραγγελίες της για το 2013 ανήλθαν στα 1,2 εκατ. τεμάχια και πούλησε συνολικά 2,8 εκατ. προϊόντα.
Ενώ η πρόσφατη απόσυρση της Fab από την ευρωπαϊκή αγορά, υποβοηθάει την Westwing στην περαιτέρω κατάκτηση της ευρωπαϊκής αγοράς προϊόντων αξεσουάρ και διακόσμησης σπιτιού. Ενώ υπενθυμίζω ότι η παγκόσμια αγορά του παραπάνω κλάδου εκτιμάται στα 400 δισ. ευρώ.
Σχόλια