Στο παρελθον, σας είχα παρουσιάσει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα επιχειρηματικά μοντέλα του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό της Auctionata.
Πρόσφατα, η Auctionata έλαβε νέα χρηματοδότηση ύψους 30 εκατ. δολαρίων (περίπου 21,5 εκατ. ευρώ) κατά τον δεύτερο επενδυτικό γύρο της εταιρείας. Το παραπάνω ποσό καλύφθηκε από διάφορους παλαιούς επενδυτές όπως την Holtzbrinck, την e.ventures και την Earlybird. Συνολικά η Auctionata έχει λάβει επενδυτικά και ίδια κεφάλαια ύψους 37 εκατ. ευρώ.
Τα νέα επενδυτικά κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την διεθνοποίηση αυτής ήτοι την εξάπλωση της στην αγορά των Η.Π.Α. και της Ασίας. Μάλιστα, η ίδια σκοπεύει να λειτουργήσει φέτος στη Νέα Υόρκη ένα στούντιο τηλεοπτικής παραγωγής καθώς και ένα κέντρο lοgistics.
Σύμφωνα με την Auctionata, το πρώτο τρίμηνο του 2014 διοργάνωσε 17 ζωντανές δημοπρασίες, ενώ οι συνολικές καθαρές πωλήσεις της από τις συγκεκριμένες δημοπρασίες ανήλθαν στα 4,6 εκατ. ευρώ. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός οτι το ηλεκτρονικό κατάστημα της συνέβαλε κατά 30% στο παραπάνω αποτέλεσμα.
Ενώ η ίδια κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ τιμή πώλησης δημοπρατούμενου έργου τέχνης μέσω διαδικτύου. Ειδικότερα, ένας πίνακας ζωγραφικής του αυστριακού Egon Schiele και αρχική τιμή εκκίνησης 1 εκατ. ευρώ, πωλήθηκε στην τιμή των 1,5 εκατ. ευρώ!
Σχόλια