Το Πλαίσιο παρουσίασε πρόσφατα στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2103. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά, παρά την πτώση των πωλήσεων της κατά 1,4% στα 283 εκατ. ευρώ, η Πλαίσιο κατέγραψε κέρδη της τάξης των 14,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 39% έναντι του 2012.
Σύμφωνα με τον Κώστα Γεράρδο, αντιπρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο της ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. οι διαδικτυακές πωλήσεις αντιπροσωπεύουν το 6% των συνολικών πωλήσεων ενώ οι πωλήσεις Business to Business μέσω καταλόγου αντιπροσωπεύουν το 25% του συνολικού κύκλου εργασιών. Ο μεγαλύτερος όμως τζίρος (70%) συνεχίζει να πραγματοποιείται στο φυσικό δίκτυο των 21 καταστημάτων του ομίλου.
Σε σχέση με τους τομείς δραστηριότητας του Ομίλου, οι περισσότερες πωλήσεις πραγματοποιούνται από τον τομέα των Η/Υ και ψηφιακών εφαρμογών με ποσοστό 57%. Ακολουθούν τα είδη γραφείου που καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση με ποσοστό 29,2% ενώ οι πωλήσεις από προϊόντα τηλεφωνίας καταλαμβάνουν τη τρίτη θέση με ποσοστό 13,1% στις συνολικές πωλήσεις του Ομίλου. Ενώ ιδιαίτερης στρατηγικής σημασίας για το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι η παραγωγή προϊόντων ιδιωτικών ετικετών (private labels) και η μετατροπή αυτών σε brand labels. Όπως έχω αναφέρει στο παρελθόν, το παραπάνω αποτελεί ένα μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα του οποίου η ανάπτυξη στρατηγικά κρίνεται απαραίτητη για τη σωτηρία τόσο του παραδοσιακού εμπορίου όσο και των διαδικτυακών εμπόρων.
Στο "E-Commerce Forum 2020", ο Κώστας Γεράδρος είχε αναφέρει στην ομιλία του με τον τίτλο "Πως το No1 e-shop στην Ελλάδα «χάνει» το 99% των επισκεπτών του" ότι το Plaisio.gr υποδέχεται καθημερινά 100.000 επισκέπτες ενώ καθένα από τα 21 φυσικά καταστήματα υποδέχεται καθημερινά 30.000 επισκέπτες. Παράλληλα είχε επισημάνει: «Ο Έλληνας κοιτάει online αλλά αγοράζει από το κατάστημα, κάνει δηλαδή χρήση του ROPO (Research Online – Buy Offline), διότι έτσι έχει συνηθίσει. Άρα πρώτος εχθρός του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα είναι η συνήθεια, δεύτερος η αξιοπιστία και τρίτος η ακρίβεια«. Ενώ στόχος της εταιρείας είναι να ενισχύσει την επισκεψιμότητα και να κάνει τον επισκέπτη πελάτη, αφού πρώτα τον κάνει μέλος.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το Πλαίσιο εφαρμόζει εξαιρετικά το Multichannel / Cross-Channel Commerce καθώς έχει κατανοήσει την τεράστια σημασία που έχει αυτό για τη δημιουργία μιας άνετης, μοναδικής αλλά και ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας στους πελάτες της.
Σχόλια