Σε πρόσφατη συνάντηση της αγγλικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Tesco με διαφόρους επενδυτές, ο διευθύνων σύμβουλος αυτής Philip Clarke παρουσίασε ενδιαφέροντα στοιχεία για το μέγεθος των διαδικτυακών της πωλήσεων ειδών σούπερ μάρκετ, που σίγουρα θα ζηλέψουν οι ανταγωνιστές της.
Σύμφωνα λοιπόν με αυτόν, οι διαδικτυακές πωλήσεις ειδών σούπερ μάρκετ της Tesco για το 2013 ανήλθαν στα 2,4 δισ. αγγλικές λίρες (+10% σε σχέση με το 2012), εμφανίζοντας κέρδη ύψους 127 εκατ. αγγλικές λίρες.
Η Tesco φημίζεται για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, οι οποίες έχουν ως στόχο, την πολυκαναλική και άριστη βιωματική εμπειρία του καταναλωτή. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι η ίδια τροποποιεί το επιχειρηματικό μοντέλο της από Bricks & Mortar σε Bricks & Clicks.
Η Tesco απαριθμεί πάνω από 1,6 εκατ. ενεργά μέλη ενώ λειτουργεί 232 Drive in – σούπερ μάρκετ (ή ίδια τα ονομάζει Click & Collect) και τα οποία προτίθεται να τα αυξήσει σε 500 σημεία. Ενώ η ίδια σύντομα θα λανσάρει νέες καινοτόμες υπηρεσίες, οι οποίες σίγουρα θα απογειώσουν τον Γίγα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, το eFood.
Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Tesco λάνσαρε το πρώτο της τάπλετ, το Hudl, το οποίο όμως είναι μια απλή (συνηθισμένη) multimedia συσκευή. Όπως είχα αναφέρει στο «E-Commerce Forum 2020: the way to Excellence», το eFoοd αλλά και γενικώς το Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα απογειωθεί σε νέα επίπεδα, όταν θα εφευρεθεί μια προσωπική συσκευή αγορών, της οποίας η πρώτιστη λειτουργία θα είναι η πραγματοποίηση αγορών. Ποιος, λοιπόν, θα είναι ο πρωτεργάτης αυτής της απόλυτης συσκευής αγορών; H Tesco, η Amazon ή κάποια νεοφυής επιχείρηση; Το μέλλον θα το δείξει!
Σχόλια