Τα Lidl Ελλάς στο marketing στην Ελλάδα δείχνουν ότι πρωτοπορούν και μπορούν να δένονται με το dna του Έλληνα. Παράδειγμα η πρωτοβουλία με τον Ξαρχάκο και τα τραγούδια με αφορμή την εθνική παλιγγενεσία.
Με την κατάργηση του Αγγελιοσήμου που σοφά έγινε, καμία κυβέρνηση δεν μπόρεσε να βρει λύση στη χρηματοδότηση – βιωσιμότητα του ΕΔΟΕΑΠ. Έτσι το σενάριο συνεχίζεται και έχουμε την κίνηση, να προσφύγουν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων οι Ενώσεις Περιφερειακού και Κλαδικού Τύπου (ΕΔΙΠΤ, ΣΗΠΕ, ΕΙΕΤ) κατά της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας για το 2% επί του τζίρου των εκδοτικών επιχειρήσεων υπέρ του ΕΔΟΕΑΠ. Στις πολλές και επανειλημμένες ανακοινώσεις τους, η Ένωση Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου (ΕΔΙΠΤ), ο Σύνδεσμος Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ) και η Ένωση Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου (ΕΙΕΤ), τεκμηρίωσαν το άδικο και παράδοξο της υποχρέωσης αυτής, που απειλεί ακόμα και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων Τύπου. Αναλόγως, επανειλημμένες υπήρξαν και οι υποσχέσεις υπουργών για την άρση αυτής της αδικίας. Αντ’ αυτού όμως τίποτα δεν έγινε.
Στη συνέχεια, υπήρξε η Κοινή Υπουργική Απόφαση υπ’ αριθμ. 165/ 29.07.2021 του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργό Θεόδωρου Λιβάνιου και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονοµικών Θεόδωρου Σκυλακάκη για την ενίσχυση των περιφερειακών και τοπικών εφημερίδων και των περιοδικών, που αφορά στην χρηματοδότηση των οφειλών τους έναντι του ΕΔΟΕΑΠ για τη μηνιαία εισφορά του 2% επί του τζίρου για την περίοδο από 01/12/2017 έως 31/12/2020, την οποία όμως εκλαμβάνουμε ως επίσημη αναγνώριση από πλευράς της πολιτείας της άδικης και πρωτοφανούς εισφοράς του 2% επί του τζίρου.
"Καθώς οι επιχειρήσεις μας καλούνται να συνεχίσουν να αποδίδουν το 2% επί του ετήσιου κύκλου εργασιών τους μηνιαίως στον ΕΔΟΕΑΠ και πέραν του Δεκεμβρίου του 2020, δηλώνουν προς πάσα κατεύθυνση ότι θα συνεχίσουμε κάθε προσπάθεια για την πλήρη αναθεώρηση του άδικου αυτού μέτρου και εμμένουμε στο πάγιο αίτημά μας για συνολική αναθεώρηση των ασφαλιστικών υποχρεώσεων των εκδοτικών επιχειρήσεων τύπου µε νομοθετική ρύθμιση" αναφέρουν στην κοινή ανακοίνωση τους οι φορείς.
Να σημειώσουμε ότι το Ταμείο των ΜΜΕ παραμένει όμηρος της συνεχούς διαβούλευσης ανάμεσα στην κυβέρνηση και στις εργοδοτικές ενώσεις και, επιπλέον, έχει τον έλεγχο του κράτους, αφού ο πρώην υπουργός Εργασίας τον ενέταξε στους φορείς γενικής κυβέρνησης.
Και ξαφνικά σκάει Leo Burnett στην πιάτσα. Από όπου και αν το πιάσεις λάθος χειρισμός. Τι δηλαδή βάζεις μπροστά ένα διεθνές brand, μεγάλο διαφημιζόμενο και ανακοινώνεις την είσοδο στην αγορά ως department σε άλλο AD Agency; Προφανώς δεν ξέρουν τι σημάνει Leo Burnett στην ελληνική αγορά και τι ζημιά έκανε στην αγορά; Ο Κυριακού που είχε προσφύγει στα δικαστήρια κατά agencies για τα λεφτά του τώρα θα βρει πάτημα για τις διεκδικήσεις. Δεν μπορώ να καταλάβω την πρεμούρα τους να βγει στην ελληνική αγορά, τι καημός και αυτός; Ο Βενέτης τι να λέει άραγε; Η Σάββα πώς να αισθάνθηκε;
Τι διαβάζουμε στο theverge.com ότι το Netflix αποκαλύψε πόσοι λογαριασμοί παρακολουθούν πραγματικά τους κορυφαίους τίτλους του. Κατά τη διάρκεια του φετινού συνεδρίου Code, ο διευθύνων σύμβουλος και διευθυντής περιεχομένου του Netflix, Ted Sarandos, μοιράστηκε μια σημαντική συλλογή δεδομένων σχετικά με μερικούς από τους κορυφαίους τίτλους του γίγαντα ροής - μια σπάνια κίνηση ομολογουμένως. Η πρώτη σεζόν του Bridgerton οδήγησε τη λίστα με τις κορυφαίες σειρές με 82 εκατομμύρια λογαριασμούς που είδαν τον τίτλο, ακολουθούν από το πρώτο μέρος του Lupine και του The Witcher, με 76 εκατομμύρια λογαριασμούς να έχουν παρακολουθήσει τον καθένα. Το Extraction οδήγησε την κορυφαία λίστα των ταινιών με 99 εκατομμύρια λογαριασμούς, ακολουθούν το Bird Box με 89 εκατομμύρια λογαριασμούς και το Spenser Confidential με 85 εκατομμύρια. Στατιστικά, όχι αστεία που δείχνουν ότι σε όλο τον κόσμο δώσε love stories.
Και τελικά ένας Σασμός έκανε τις Άγριες Μέλισσες να αγριέψουν περισσότερο σαν τους δαιμονισμένους των Γαδαρηνών. Το στρατηγικό λάθος του ANT1 η καθυστέρηση της έναρξης του τρίτου κύκλου από υπεροψία. Από την άλλη το σενάριο μπαίνει σε πολιτικά χωράφια που στου Έλληνες ποτέ δε άρεσαν στο σύνολό τους. Διαφημιστικά μια χαρά κινείται που είναι και το ζητούμενο.
Σε συνθλίβει: Η Αριάδνη Γερασιμίδου πέρασε στην άλλη ζωή στα 39 της χρόνια και ζήτησε να αναρτηθεί στους λογαριασμούς της στα social media το ακόλουθο μήνυμα: «Ούπς. Μάλλον τελικά έφυγα για κάπου καλύτερα! Όπως μου είχα υποσχεθεί έφυγα όμορφη οπότε όλα καλά! Θέλω να ξέρετε πως πάλεψα μέχρι τελευταία στιγμή 4 χρόνια και δυστυχώς νίκησε ο πόνος του καρκίνου. Δε θέλω κανένας να λυπηθεί, θέλω να χαμογελάτε και να ζείτε την κάθε σας ημέρα ευτυχισμένοι! Δεν αξίζει τίποτα παρά οι στιγμές που έχουμε! Να τις περνάτε όμορφα, να μην δουλεύετε πολύ και να ΖΕΙΤΕ! Σας ευχαριστώ πραγματικά μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για την τεράστια αγάπη που έχω πάρει από όλους! Γνωστούς και αγνώστους. Για όσους με θέλουν δίπλα τους εκεί θα είμαι πάντα εκεί! Και επειδή θέλω να οδηγείτε όλοι σωστά και με ασφάλεια, ψάξτε το #SafetyFirstGR, ένα πρότζεκτ οδικής ασφάλειας που το έκανα γιατί είχα πει πως ήθελα να μείνει κάτι καλό πίσω μου, για όταν φύγω. Αυτά. Να έχετε ευτυχισμένες στιγμές! Θα τα ξαναπούμε πάλι. Η ζωή συνεχίζεται! :)»
Σχόλια