Η Vente Privee, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs, δημοσιοποίησε χθες ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με την εξέλιξη των πωλήσεών της. Σύμφωνα λοιπόν με την ίδια, οι πωλήσεις της για το 2013 ανήλθαν στα 1,6 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 23% σε σχέση με το 2012. Ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της (80%) προέρχεται από την αγορά της Γαλλίας. Επιπλέον, το 35% των εσόδων προήλθε από αγορές που πραγματοποιήθηκαν σε κινητές εφαρμογές (mobile app). Ενώ το ποσοστό κέρδους ανέρχεται στο 5% των πωλήσεων.
Η παραπάνω εταιρεία διοργάνωσε περί τα 10.100 events πωλήσεων το 2013 (αύξηση 65% σε σύγκριση με το 2012) και πούλησε συνολικά 70 εκατ. προϊόντα στην Ευρώπη. Ενώ καθημερινά αποστέλλει μεταξύ 50.000 και 150.000 δέματα. Επιπλέον, οι πωλήσεις ταξιδιωτικών υπηρεσιών μέσω της πλατφόρμας της Vente-Privee ανήλθαν στα 150 εκατ. ευρώ.
Αντίθετα στην αμερικανική αγορά διοργανώθηκαν 800 events πωλήσεων, ενώ ο τζίρος της σε αυτή ανήλθε στα 50 εκατ. δολάρια παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξεως του 100% σε σχέση με το 2012.
Σύμφωνα με τον ιδρυτής της Jacques-Antoine Granjon , οι πωλήσεις της για το 2014 θα ανέλθουν τουλάχιστον στα 1,84 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 15% σε σχέση με το 2013. Ενώ για το 2024, ο ίδιος προβλέπει ότι ο τζίρος αυτής θα φτάσει τα 8 δισ. ευρώ.
Πρόσφατα η Vente-Privee άλλαξε τη μετοχική της σύνθεση, ενώ λάνσαρε με το OneDay μια νέα μορφή πώλησης μέσω της οποία προσφέρει μια μοναδική προσφορά ανά μέρα.
Σχόλια