NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Το Facebook προσφέρει μια γεύση από το περιεχόμενο που «υποβιβάζει»

Το Facebook προσφέρει μια γεύση από  το περιεχόμενο που «υποβιβάζει»

​Το Facebook δημοσίευσε μια νέα σελίδα με τίτλο «Types of Content We Demote», περιγράφοντας τις αναρτήσεις που λαμβάνουν «μειωμένη διανομή» στο News Feed.

Το Facebook λέει ότι θα συνεχίσει να ενημερώνει τη σελίδα καθώς θα αναπτύσσονται νέες οδηγίες.

Βέβαια, πιο ενδιαφέρον από τη λίστα του περιεχομένου που υποβιβάζεται, είναι μάλλον αυτό που αφήνει σκόπιμα το Facebook εκτός της συγκεκριμένης σελίδας, δηλαδή ο τρόπος με τον οποίο εντοπίζει αυτό το περιεχόμενο ή τι είδους σύστημα χρησιμοποιεί για τον υποβιβασμό.

Η σελίδα είναι πολύ σύντομη. Υπάρχουν τρεις λίστες τύπων περιεχομένου που συνήθως επισημαίνονται για υποβιβασμό: μία κατηγορία που ονομάζεται «Responding to People’s Direct Feedback» μια άλλη υπό την ονομασία «Incentivizing Creators to Invest in High-Quality and Accurate Content» και μια τρίτη με τίτλο «Fostering a Safer Community».

Οι λίστες είναι ακριβώς αυτό που θα περίμενε κανείς εάν είχε περάσει περισσότερα από λίγα λεπτά στο Facebook (ή απλώς διαβάζοντας ειδήσεις αναφορικά με τη συγκεκριμένη υπηρεσία). Κάθε τύπος περιεχομένου συνδέεται με μια μεγαλύτερη περιγραφή, μαζί με ορισμένα παραδείγματα.

Η πρώτη κατηγορία απαριθμεί δώδεκα τύπους περιεχομένου που σχετίζονται με τα σχόλια των χρηστών -πράγματα όπως διαφημιστικές αναφορές, συνδέσμους για κλικ και συμβάντα χαμηλής ποιότητας. Η δεύτερη αφορά κυρίως τον περιορισμό της διάδοσης της παραπληροφόρησης: μη αυθεντικές κοινοποιήσεις, δημοσιεύσεις από μη αξιόπιστους εκδότες ειδήσεων, μη πρωτότυπα άρθρα ειδήσεων κ.λπ.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr