Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου λιανεμπορίου (EHI), ο τζίρος των 100 κορυφαίων διαδικτυακών καταστημάτων στη Γερμανία για το 2012 ανήλθε στα 18,5 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 12,8% σε σχέση με το 2011.
Μεγάλος νικητής για το 2012 είναι η Zalando, καθώς από τη 20η θέση κατάταξης που είχε το 2011, ανέβηκε στη 4η θέση της κατάταξης. Ενώ στη λίστα της iBusiness με τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας για το 2012, η Amazon συνεχίζει να κατέχει τη δεσπόζουσα θέση στη γερμανική αγορά του ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η notebooksbilliger.de, η οποία είναι Pure Player και ανταγωνιστής της Media-Saturn, βρίσκεται στη 3η θέση της κατάταξης με πωλήσεις 485 εκατ. ευρώ. Ενώ μέσα στην πρώτη εικοσάδα βρίσκεται και το Shopping Club της Brands4friends.de (186,7 εκατ. ευρώ).
Την αφίσα της iBusiness με τη λίστα των 100 μεγαλυτέρων διαδικτυακών καταστημάτων της Γερμανίας, μπορείτε να τη κατεβάσετε δωρεάν εδώ (αρχείο PDF).
Σχόλια