Στο παρελθόν, είχα αναφερθεί στo In-Video Shopping, τη διαδρατική επανάσταση στο ηλεκρονικό εμπόριο. Πρόσφατα, η YouTube ανακοίνωσε τη δυνατότητα εμπορευματοποίησης των βίντεο στην πλατφόρμα της.
Στο blog της Google γίνεται μια εκτενέστερη παρουσίαση της νέας υπηρεσίας. Πρόκειται για μια νέα λειτουργία ενός καναλιού της YouTube, το οποίο εμφανίζεται δίπλα από τις παρουσιάσεις προϊόντων ή των βίντεο tutorials.
Ένας από τους πρώτους συνεργάτες της είναι η εταιρεία περιποίησης μαλλιών Tresemme του oίκου Unilever. Σ΄ όποιο χρήστη κάνει κλικ σε ένα από τα προβεβλημένα προϊόντα η YouTube εμφανίζει μέσω διασυνδέσεων διάφορους διαδικτυακούς εμπόρους, από τους οποίους μπορεί να προμηθευτεί το συγκεκριμένο προϊόν.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, η YouTube, προς το παρόν, δεν καρπώνεται κάποια αμοιβή, ενώ το In-Video Shopping δε λειτουργεί για ενσωματωμένα βίντεο (Embed video).
Σχόλια