NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

Media-Saturn: Στο ηλεκτρονικό εμπόριο είμαστε ακόμα Junior Player

Media-Saturn: Στο ηλεκτρονικό εμπόριο είμαστε ακόμα Junior Player

Στη πρόσφατη γενική συνέλευση των μετόχων της Metro, ο διευθύνων σύμβουλος αυτής Olaf Koch ανάφερε ότι όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, η Media Saturn είναι ένας "Junior Player", ενώ υποσχέθηκε ότι ο διαδικτυακός τζίρος αυτής για το 2013 θα ανέλθει στα 1 δισ. ευρώ.

Υπενθυμίζω ότι για το 2012 οι συνολικές πολυκαναλικές (διαδικτυακές) πωλήσεις της Media-Saturn (μαζί με τις διαδικτυακές πωλήσεις της αποκλειστικά διαδικτυακής θυγατρικής εταιρείας της την Redcoon) ανήλθαν στα 755 εκατ. ευρώ. Δύο χρόνια μετά την έναρξη των διαδικτυακών δραστηριοτήτων της, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media-Saturn αντιπροσωπεύουν μόνο το 4% των συνολικών πωλήσεων της.

Olaf-Koch_Hauptversammlung

Ο ίδιος ανάφερε ότι στο ξεκίνημα της λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος υπήρχαν 3.000 κωδικοί, ενώ στόχος είναι να εμπλουτιστεί αυτό με 30.000 "δικά της προϊόντα", καθώς αυτή τη στιγμή μόνο το 0.8% του (διαδικτυακού) τζίρου της αφορούν ιδιωτικές ετικέτες. Ενώ στο άμεσο μέλλον θα γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις στο design του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στη παραπάνω γενική συνέλευση, ο εκπρόσωπος των μετόχων Speich έθεσε το ερώτημα εάν δεν ήταν καλύτερα η εγκατάλειψη της Media Markt και της Saturn. Ως απάντηση αυτού, ο Koch επεξήγησε ότι δεν τίθεται θέμα εγκατάλειψης και ότι στρατηγικός στόχος του ομίλου είναι ο τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων μέχρι το 2015 να αντιπροσωπεύει το δέκα τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων.

Το παραπάνω παράδειγμα του «Καινο-δεινόσαυρου» Media-Saturn, μας δείχνει εξαιρετικά τι συμβαίνει όταν χάσει κάποιος την ιδανική στιγμή κατανόησης και εφαρμογής των ριζοσπαστικών καινοτομιών.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr