Ο όμιλος METRO δημοσιοποίησε σήμερα στην καθιερωμένη του συνέντευξη τύπου τα στοιχεία του ισολογισμού του έτους 2012 (αρχείο pdf).
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι πολυκαναλικές (διαδικτυακές) πωλήσεις της Media-Saturn τριπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2011 στα 323 εκατ. ευρώ. Ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις της αποκλειστικά διαδικτυακής θυγατρικής εταιρείας της την Redcoon παρουσίασαν στασιμότητα στα 432 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Media-Saturn Horst Norberg, η στασιμότητα στο τζίρο της Redcoon οφείλεται στο γεγονός ότι στο παρελθόν αυτός είχε αναπτυχθεί χάρις των προμηθειών της από τη γκρίζα αγορά, ενώ η Redcoon με την εξαγορά της από την Media-Saturn έπρεπε να απαρνηθεί την συγκεκριμένη πρακτική προμηθειών.
Παρόλα αυτά, το πρώτο τρίμηνο του 2013 η Redcoon εμφανίζει σημάδια ανάπτυξης, ενώ σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου METRO Olaf Koch, μεσοπρόθεσμα η Redcoon μπορεί να γίνει μια εταιρεία με τζίρο του ενός δισεκατομμυρίου.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media-Saturn αντιπροσωπεύουν το 4% των συνολικών πωλήσεων, ενώ στρατηγικός στόχος του ομίλου είναι ο τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων μέχρι το 2015 να αντιπροσωπεύει το δέκα τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων.
Στην Ελλάδα, ο όμιλος Media-Saturn παρουσίασε μείωση στις πωλήσεις κατά 7,93 τοις εκατό (από 204 εκατ. ευρώ για το έτος 2011 στα 189 εκατ. ευρώ για το έτος 2012). Υπενθυμίζω ότι ο παραπάνω όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μόνο με το δίκτυο της Media Markt, το οποίο αποτελείται από δέκα καταστήματα, ενώ ο όμιλος ΜΕΤRO λειτουργεί στην Ελλάδα 9 καταστήματα Cash & Carry.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια