Το πολυτελές Brand μόδας Burberry έχει αναπτύξει όσο κανείς άλλος οίκος μόδας διάφορες καινοτόμες υπηρεσίες, στοχεύοντας στο άριστο «πολυτελές» ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Στο παρελθόν σας είχα παρουσιάσει τον εξαιρετικό τρόπο λειτουργίας του συναισθηματικού «πολυτελές» shopping αυτής. Πρόσφατα, και στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέα κολεξιόν της για το φθινόπωρο-χειμώνα του 2013, η Burberrys ανακοίνωσε μια νέα καινοτόμο υπηρεσία.
Σε αυτή δύνεται η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους πελάτες να αγοράσουν το επιθυμητό παλτό ή την επιθυμητή τσάντα της συγκεκριμένης κολεξιόν αρκετά πριν μπουν τα συγκεκριμένα κομμάτια στα ράφια των φυσικών σημείων πώλησης , ενώ παράλληλα τους δύνεται η δυνατότητα να διαμορφώσουν την δική τους εξατομικευμένη επιγραφή. Αυτή εμπλουτίζεται με εξατομικευμένο ψηφιακό περιεχόμενο. Το συγκεκριμένο ψηφιακό περιεχόμενο συμπεριλαμβάνει τα πρωτότυπα σκίτσα, τον σχεδιασμό, βίντεο και τη διαδικασία παραγωγής τόσο του συγκεκριμένου αγαθού όσο και της εξατομικευμένης επιγραφής του πελάτη για κάθε αγαθό ξεχωριστά.
{youtube}gUD_ZPwiAvk{/youtube}
Το ξεκλείδωμα του παραπάνω ψηφιακού περιεχομένου επιτυγχάνεται μέσω διαφόρων σημείων επαφής (touchpoints) ήτοι μέσω των έξυπνων κινητών συσκευών (smartphones) ή μέσω μιας επίσκεψης στο κατάστημα «ναυαρχίδα» της Burberry στο Λονδίνο. Σε αυτό έχουν εγκατασταθεί τεράστιοι καθρέφτες, οι οποίοι άμεσα κατά το ξεκλείδωμα του ψηφιακού περιεχομένου μετατρέπονται σε τεράστιες ψηφιακές οθόνες.
Η εξατομίκευση αποτελεί το Α και Ω του κλάδου πολυτελείας καθώς αυτή μεταφέρει μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο όπως είχα αναφέρει σε παλαιότερο άρθρο μου είναι ο μοχλός ανάπτυξης αυτού.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια