H Zalando δημοσιοποίησε (αρχείο Pdf) σήμερα το ύψος των καθαρών πωλήσεων της για το 2012. Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, η Zalando συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία καθώς οι καθαρές πωλήσεις της για το 2012 άγγιξαν το 1,15 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 125% σε σχέση με το 2011.
Η συνεχής, όμως, ανάπτυξή της στην ευρωπαϊκή αγορά επηρέασε αρνητικά το λειτουργικό αποτέλεσμα προ τόκων και φόρων (ΕΒΙΤ) του ομίλου. Αυτό εμφάνισε ζημίες ύψους 90 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 60 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2011.
Ενώ οι πωλήσεις της στις κύριες (γερμανόφωνες) αγορές της ήτοι της Γερμανίας, Αυστρίας και Ελβετίας κάλυψαν το σύνολο των εξόδων της σε αυτές. Παράλληλα, ο μεγαλομέτοχος της Zalando Kinnevik, επιβεβαίωσε στην ετήσια έκθεσή του ότι το ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50% των διακινούμενων προϊόντων της.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια