NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012

Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012

Η Vente Privee, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs, δημοσιοποίησε χθες ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με την εξέλιξη των πωλήσεών της.

Σύμφωνα λοιπόν με την ίδια, οι πωλήσεις της για το 2012 ανήλθαν στα 1,3 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 22% σε σχέση με το 2011. Το 26% των εσόδων προήλθε από αγορές που πραγματοποιήθηκαν σε κινητές εφαρμογές (mobile app).

Vente Privee Sales 2002 - 2012H παραπάνω εταιρεία διοργάνωσε περί τα 6.000 events πωλήσεων το 2012 (αύξηση 40% σε σύγκριση με το 2011) και πούλησε συνολικά 60 εκατ. προϊόντα από 2.000 επώνυμες μάρκες. Ο μέσος όρος αποστολής προϊόντων της ανέρχεται σε 75.000 παραγγελίες ημερησίως. Επιπλέον, η Vente Privee εξελίχτηκε σε έναν από τους κορυφαίους διανομείς κρασιών στη Γαλλία, ενώ παράλληλα αύξησε τον αριθμό των εκπτωτικών κουπονιών της υπηρεσία της RoseDeal.

Η Vente Privee απαριθμεί 18 εκατ. μέλη και δραστηριοποιείται σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Μ. Βρετανία) και στις Η.Π.Α..

Όπως έχω επεξηγήσει στο παρελθόν, ιδιαίτερο ενδιαφέρον αποκτούν μόνο τότε τα διαδικτυακά επιχειρηματικά μοντέλα, όταν οι πελάτες επανέρχονται «οργανικά», χωρίς καμία δαπάνη στο μάρκετινγκ, λόγω της υπερκείμενης «αποκλειστικής-μοναδικής» προσφοράς και της βίωσης μίας μοναδικής εμπειρίας. Η Vente Privee ακολουθεί όσο κανείς άλλος την παραπάνω στρατηγική, καθώς δεν διαθέτει κονδύλι για διαφήμιση ενώ δεν λειτουργεί ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά προσφέρει events! Όπως αναφέρει ο ιδρυτής της Jacques-Antoine Granjon σε μια συνέντευξή του: «η καλύτερη διαφήμιση είναι η ίδια η ποιότητα του προϊόντος, καθώς αυτή διαφημίζεται από τον ίδιο τον πελάτη».

Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr