Η εταιρεία Hointer, η οποία ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 2012 από την Nadia Shouraboura, έχει θέσει ως στόχο να προσφέρει μία νέα αγοραστική εμπειρία στο ανδρικό καταναλωτικό κοινό.
Το περασμένο φθινόπωρο, η παραπάνω εταιρεία άνοιξε το πρώτο φυσικό κατάστημά της με ανδρικά τζιν στο Σιάτλ (Seattle) των ΗΠΑ. Ένα δείγμα από κάθε τζιν κρέμεται σε ένα είδος λουρί μέσα στο κατάστημα. Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν το συγκεκριμένο τζιν το οποίο θα ήθελα να δοκιμάσουν, σκανάροντας με το smart phone τον κωδικό QR που έχει τοποθετηθεί δίπλα σε κάθε τζιν μέσω μιας εφαρμογής για τα Smart Phone. Στη συνέχεια και εφόσον επιλέξουν το μέγεθος και το χρώμα του τζιν, λαμβάνουν στο κινητό τους ένα μήνυμα το οποίο τους ενημερώνει σε ποιο δοκιμαστήριο μπορούν να δοκιμάσουν το επιθυμητό τζιν. Την ίδια στιγμή ενημερώνεται και η αποθήκη, η οποία επιλέγει το κατάλληλο τζιν και στη συνέχεια το μεταφέρει άμεσα και αυτοματοποιημένα σε ένα συρτάρι του επιλεγμένου δοκιμαστηρίου. Δείτε στο παρακάτω βίντεο τον τρόπο λειτουργίας της νέας αγοραστικής εμπειρίας.
{youtube}2ZjWwlzRYBM{/youtube}
Οι αγορές πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικών καρτών και μιας συσκευής ανάγνωσης, ενώ οι πελάτες εξέρχονται από το κατάστημα χωρίς να έχουν έλθει σε επαφή με πωλητή. Με αυτόν τον τρόπο, τα συγκεκριμένα ρούχα μπορούν να προσφερθούν σε συγκριτικά χαμηλότερες τιμές λόγω μειωμένων λειτουργικών εξόδων.
Η Hointer έχει ήδη εμπλουτίσει το κατάστημά της στο Σιάτλ με επιλέον ανδρικό ρουχισμό όπως μπλούζες, πουκάμισα και ανδρικά αξεσουάρ. Στα σχέδια της Hointer είναι και η επέκταση της στις αγορές της Καλιφόρνιας και Νέας Υόρκης καθώς και το λανσάρισμα ενός εμπορικού σήματος ειδικά για τις γυναίκες. Λόγω του μινιμαλιστικού σχεδιασμού των συγκεκριμένων καταστημάτων, το άνοιγμα νέων φυσικών σημείων πώλησης μπορεί να επιτευχθεί σχετικά γρήγορα.
Το μόνο που απομένει πλέον είναι να ενσωματωθεί το κοινωνικό εμπόριο (Social Commerce) στις παραπάνω Offline αγορές, όπως το εφήρμοσε εξαιρετικά η γνωστή αλυσίδα ένδυσης C&A στη Βραζιλία με την υπηρεσία Fashion Like.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια