NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

Google: Εξαγορά της BufferBox – Είσοδος στην αγορά των φυσικών σημείων παράδοσης

Google: Εξαγορά της BufferBox – Είσοδος στην αγορά των φυσικών σημείων παράδοσης

H Google εξαγόρασε πρόσφατα την καναδεζική BufferBox. Η τελευταία εταιρεία προσφέρει στους διαδικτυακούς χρήστες τη δυνατότητα να παραλάβουν τα δέματά τους στις ιδιόκτητες θυρίδες της, οι οποίες βρίσκονται σε διάφορα κεντρικά σημεία.

BufferBoxΗ παραπάνω υπηρεσία είναι σχεδόν πανομοιότυπη με αυτήν των «κίτρινων θυρίδων» της γερμανικής DHL με μια μόνο διαφορά. Οι συγκεκριμένες θυρίδες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους τους παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών. Μέχρι τα τέλη του έτους, η χρήση της υπηρεσίας θα είναι δωρεάν, ενώ από τις αρχές του 2013 η υπηρεσία θα χρεώνεται με κόστος 3-4 δολαρίων

Προς το παρόν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στον νότιο Καναδά. Mε τη σύναψη όμως μιας πρόσφατης συμφωνίας με τη Metrolinx, θα τοποθετηθούν 100 θυρίδες μέχρι το τέλος του 2013 σε όλους τους σταθμούς της Toronto Union Station.

Με την παραπάνω εξαγορά, το κόστος της οποίας ανήλθε σε 17 εκατ. δολάρια, η Google σκοπεύει να ανταγωνιστεί τα Lockers της Amazon.

Στο παρελθόν είχα παρουσιάσει εκτενέστερα την τάση του ηλεκτρονικού εμπορίου «Click & Collect» με την ανάπτυξη νέων φυσικών σημείων παράδοσης. Επίσης, είχα αναφερθεί στην ανάγκη ανεύρεσης καινοτόμων εναλλακτικών ταχυμεταφορικών υπηρεσιών.

CardropsΜια τέτοια πρωτότυπη ιδέα προσφέρει η βελγική Cardrops. Η συγκεκριμένη εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα παράδοσης των δεμάτων στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου! Για να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί το πορτ-μπαγκάζ ως «θυρίδα», η Cardrops εγκαθιστά ένα μηχανισμό, ο οποίος δείχνει τη θέση όπου βρίσκεται το συγκεκριμένο όχημα και διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό. Προς το παρόν η υπηρεσία λειτουργεί δοκιμαστικά στο Βέλγιο και στη Γερμανία.

Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr