Σύμφωνα με διεθνή έρευνα, o συνολικός τζίρος στην Ευρώπη για υπηρεσίες Online Dating ανήλθε για το 2011 στα 811 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2012 αναμένεται να καταγράψει αύξηση της τάξης του 10%.
Πάνω από το 85% του τζίρου προέρχεται από συνδρομητικές υπηρεσίες και από υπηρεσίες Pay-per-action. Οι κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές για υπηρεσίες διαδικτυακών γνωριμιών είναι της Μ. Βρετανίας (211 εκατ. ευρώ), της Γερμανίας (203 εκατ. ευρώ) και της Γαλλίας (122 εκατ. ευρώ). Σύμφωνα με τη παραπάνω έρευνα, τη μεγαλύτερη κατά κεφαλήν δαπάνη για υπηρεσίες Online Dating έχουν οι Ελβετοί, οι Άγγλοι και οι Σουηδοί.
Στην ελληνική αγορά του Online Dating δραστηροποιήθηκε πρόσφατα και ο Όμιλος ANTENNA με το λανσάρισμα της υπηρεσίας PerfectDate.gr. Τη συγκεκριμένη υπηρεσία, η οποία είναι μια White Label λύση της αμερικανικής World Singles Networks, έχει ήδη ξεκινήσει να την επικοινωνεί ο Όμιλος του ΑΝΤΕΝΝΑ στα Μέσα του.
{youtube}mndUzNiR7oc{/youtube}
Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, η διαφοροποίηση των εσόδων των MΜΕ πέρα από τα παραδοσιακά διαφημιστικά έσοδα θα πρέπει να μπει στην στρατηγική ατζέντα των διοικήσεων αυτών, εάν θέλουν να επιζήσουν. Ο Όμιλος ANTENNA, είναι από τις λίγες ελληνικές επιχειρήσεις ΜΜΕ που βρίσκονται σε συνεχή αναζήτηση τέτοιων νέων (ψηφιακών) πηγών εσόδων.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια