H Amazon λάνσαρε πρόσφατα στην αμερικανική αγορά τη νέα υπηρεσία μάρκετινγκ, την Amazon Pages.
Με τη συγκεκριμένη δωρεάν υπηρεσία, η Amazon δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να σχεδιάσουν, κάτω από την ομπρέλα της Amazon, τις δικές τους σελίδες με τα επώνυμα προϊόντα τους. Οι συγκεκριμένες σελίδες θα είναι προσβάσιμες με διευθύνσεις URL με τη μορφή «Amazon.com/Brandname», ενώ κάθε επώνυμο προϊόν θα μπορεί να εμφανίζεται σε μόνο μια σελίδα.
Πέραν αυτού, η Amazon κάτω από την ίδια στέγη, μέσω της Αmazon Marketing Services, προσφέρει και τις υπηρεσίες Amazon Posts και Amazon Analytics. Στην πρώτη δίνεται η δυνατότητα «κοινωνικοποίησης» του Brand τόσο μέσω των posting των μηνυμάτων στην αντίστοιχη ιστοσελίδα της Amazon Pages όσο και στο Facebook. Ενώ με την Amazon Anaytics δίνεται η δυνατότητα καταμέτρησης και αξιολόγησης των ενεργειών μάρκετινγκ.
Η νέα υπηρεσία έρχεται να εμπλουτίσει το οικοσύστημα της Amazon με μια επιπλέον παράμετρο, αυτή του «κοινωνικού» επιχερείν των Brands. Γεγονός είναι ότι κάτι τέτοιο σίγουρα δε θα αρέσει στους πρωτίστως «κοινωνικά» δραστηριοποιημένους ανταγωνιστές της Facebook και Τwitter, των οποίων τα επιχειρηματικά μοντέλα συνεχίζουν να εμφανίζουν κενά στην κεφαλαιοποίηση των δεδομένων τους.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια