Η Ζοοplus δημοσίευσε χθες τα αποτελέσματα του εννιαμήνου της τρέχουσας χρήσης της.
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν στα 237,8 εκατ. ευρώ (αύξηση 28,4%) καταγράφοντας λειτουργικές ζημιές προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ύψους 2,1 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών ύψους 7,3 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης χρονικής περιόδου. Ο λόγος για τις ζημίες, σύμφωνα με τη Zooplus, οφείλεται στη ραγδαία εξάπλωσή της στο εξωτερικό. Από τις συνολικές πωλήσεις, το 58% αφορά πωλήσεις εκτός Γερμανίας. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Zooplus στο πρώτο εννεάμηνο του 2012 απέκτησε 1,1 εκατ. νέους πελάτες, ενώ για το δωδεκάμηνο του 2012 οι συνολικές πωλήσεις της προβλέπονται να ανέλθουν στα 330 εκατ. ευρώ, έναντι 257 εκατ. ευρώ το 2011. Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 36% με 37% έναντι του 40% που είναι η τιμή-στόχος.
Στο παρελθόν είχα αναφερθεί στους παράγοντες επιτυχίας της Zooplus, την εξειδίκευση και τη διεθνοποίηση. Συνεχίζοντας την στρατηγική εξάπλωσης της και σε άλλες αγορές του εξωτερικού, η Zooplus σχεδιάζει στα τέλη του 2012 να δραστηριοποιηθεί και στην ελκυστική τουρκική αγορά. Ίσως το παραπάνω να είναι ο προάγγελος μιας πιθανής εισόδου της Zooplus και στην ελληνική αγορά.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια