Η γιαπωνέζικη Rakuten δημοσίευσε πρόσφατα τα αποτελέσματα του εννιαμήνου της τρέχουσας χρήσης της. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι συνολικές πωλήσεις της ανήλθαν στα 3 δισ. ευρώ (αύξηση 14,5%) εμφανίζοντας κέρδη της τάξεως των 281 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών ύψους 181 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης χρονικής περιόδου.
Εάν συγκρίνουμε τα παραπάνω νούμερα με τα αντίστοιχα των ανταγωνιστών της δηλ. με αυτά της Amazon όπου σημειώθηκαν καθαρές πωλήσεις αξίας 39,9 δισ. ευρώ και της ebay με καθαρές πωλήσεις 10,1 δισ. ευρώ, τότε η επίτευξη του στόχου της Rakuten να γίνει ο μεγαλύτερος παγκόσμιος παίκτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο παραμένει ακόμα μακρινή.
Η φιλοδοξία της, όμως, να μειώσει ολοένα και περισσότερο την απόσταση από τους δύο κύριους παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου φαίνεται να επιτυγχάνεται από τις στρατηγικές επενδύσεις – εξαγορές της. Πρόσφατα η Rakuten ανακοίνωσε την εξαγορά της γαλλικής Alpha Direct Services (ADS), εταιρείας παροχής υπηρεσιών logistics με πελάτες όπως την Sarenza και την Ludendo. Οι υπηρεσίες logistics περιλαμβάνονται στις κύριες δραστηριότητες της Rakuten στην Ιαπωνία όπου λειτουργεί ιδιόκτητα δίκτυα διανομής και προσφέρει υπηρεσίες άμεσης παράδοσης όπως αυτές των αυθημερόν παραδόσεων.
Με τη βοήθεια της προηγμένης τεχνολογίας της ADS, η Rakuten σχεδιάζει να προσφέρει τις υπηρεσίες «Rakuten Super Logistics» και σε άλλα μέρη του κόσμου. H ίδια εταιρεία χαρακτηρίζει την εφοδιαστική αλυσίδα ως έναν από τους τρείς στρατηγικούς τομείς ανάπτυξης που χρήζουν περαιτέρω επενδύσεων, μαζί με τις πλατφόρμες του ηλεκτρονικού εμπορίου και τους ηλεκτρονικούς αναγνώστες-ψηφιακές πλατφόρμες περιεχόμενου.
Eδώ (αρχείο pdf) μπορείτε να δείτε την πλήρη και εξαιρετική παρουσίαση της Rakuten.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια