Στο παρελθόν, σάς είχα παρουσιάσει τις έξυπνες λύσεις των εικονικών καταστημάτων (Virtual Stores) της αγγλικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Tesco τις οποίες εφήρμοσε τόσο στην Κορέα όσο και στην Αγγλία στο αεροδρόμιο Gattwick του Λονδίνου με τη μορφή αφισών, όσο και με τη μορφή «εικονικών» σούπερ μάρκετ με εικονικά ράφια.
Πρόσφατα, η κινεζική Yihaodian στην οποία συμμετέχει με 51,3% η αμερικανική Walmart και λειτουργεί το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα σούπερ μάρκετ στην Κίνα, ανακοίνωσε τον σχεδιασμό 1.000 «εικονικών» σούπερ μάρκετ σε τοποθεσίες σε όλη τη χώρα. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των παραπάνω «εικονικών» σούπερ μάρκετ, τα οποία θα ονομάζονται «Unlimited Yihaodian», έγκειται στο ότι είναι απλώς κενοί «εικονικοί χώροι» εκτάσεως 1.200 τ.μ. σε διάφορες πόλεις. Θα «εμφανίζουν» το κατάστημα και ο χρήστης θα μπορέσει να επιλέξει από 1.000 κωδικούς προϊόντων και να εκτελέσει τις παραγγελίες του οι οποίες θα παραδίδονται στο σπίτι του, διαμέσου της τεχνολογία της «επαυξημένης πραγματικότητας» Augmented Reality (AR) και της συγκεκριμένης εφαρμογής του κινητού του. Εδώ μπορείτε να ένα διαφημιστικό σποτ της υπηρεσίας. Υπενθυμίζω ότι η Yihaodian έχει ασχοληθεί στο παρελθόν με το στήσιμο εικονικών καταστημάτων, αλλά με τη μορφή αφισών.
Οι ενέργειες της Tesco με τις αφίσες απέδωσαν, με αποτέλεσμα η θυγατρική της Home Plus να αυξήσεις τις πωλήσεις της κατά 120% και να γίνει ο κυρίαρχος του e-Food στην Κορέα.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια