insideAR 2012 Munich: παρουσιάσεις που ξεχώρισαν στο φετινό συνέδριο «επαυξημένης πραγματικότητας»
Στο φετινό συνέδριο insideAR, είχα την ευκαιρία να δω από κοντά εξαιρετικές παρουσιάσεις βέλτιστων πρακτικών εφαρμογών σχετικά με την τεχνολογία της «επαυξημένης πραγματικότητας» Augmented Reality (AR). Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, το διοργάνωσε στο Μόναχο η metaio, μια από τις κορυφαίες στον κόσμο εταιρείες στην ανάπτυξη τεχνολογίας Augmented Reality (AR). Επίσης, στον ειδικά διαμορφωμένο εκθεσιακό χώρο βίωσα από κοντά διάφορες νέες AR εφαρμογές.
Το κύριο μήνυμα του συνεδρίου ήταν ότι μέχρι το 2014, κάθε έξυπνη συσκευή θα είναι εφοδιασμένη με τέτοιες εφαρμογές «επαυξημένης πραγματικότητας». Για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει οι εταιρείες τεχνολογίας AR να εισαγάγουν κλιμακωτές μεθόδους παραγωγής στο οικοσύστημα της AR για την επόμενη γενιά εμπειριών.
Στο πλαίσιο των παραπάνω ανακοινώσεων, η metaio παρουσίασε τα νέα εργαλεία της junaio και junaio AR-cloud, το metaio creator και τέλος το metaio SDK τα οποία θα βοηθήσουν να επιτευχθεί η « επαυξημένη πόλη» (Augmented City), μια πόλη στην οποία η τεχνολογία AR θα αποτελέσει την κύρια διαμεσολάβηση για την περιήγηση του τριγύρω «ψηφιακού κόσμου» μας. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την κύρια ομιλία του διευθύνοντα συμβούλου της metaio Thomas Alt.
{youtube}HTEq3G9rTWU{/youtube}
Παρακάτω σας παρουσιάζω κάποιες παρουσιάσεις τις οποίες εγώ προσωπικά ξεχώρισα στο συνέδριο:
MITSUBISHI meView
Ο Gabriel Weiss έδειξε με εντυπωσιακό τρόπο πως η Mitsubishi στον τομέα των κλιματιστικών αύξησε τις πωλήσεις της μέσω της ανάπτυξης ενός εργαλείου οπτικοποίησης των προϊόντων, το meView AR. Με αυτό, μέσω της παραπάνω εφαρμογής της «επαυξημένης πραγματικότητας», οι τελικοί καταναλωτές μπορούν να αναζητήσουν τον ιδανικό χώρο στο σπίτι τους για την τοποθέτηση του κλιματιστικού. Αντίστοιχα, η Mitsubishi δίνει τη δυνατότητα στα συνεργαζόμενα μαζί της συνεργεία να κάνουν τις απαραίτητες επισκευές στα κλιματιστικά μέσω μιας «ζωντανής» καθοδήγησης, χωρίς να έχουν τις ειδικές γνώσεις επισκευής συγκεκριμένων μοντέλων.
LEGO
O Olav Gjerlufsen (Director Digital Producers) παρουσίασε το ψηφιακό οικοσύστημα και το Digital Box της Lego. Στόχος του «ψηφιακού κουτιού» είναι ο καθορισμός νέων τρόπων επικοινωνίας με τον καταναλωτή χρησιμοποιώντας το σημείο πώλησης ως μέσο ενημέρωσης, προσφέροντας νέες συναρπαστικές εμπειρίες και την ίδια στιγμή κατατοπιστικές πληροφορίες σε επίπεδο προϊόντος.
ΙΚΕΑ
Η Maria Ekberg Brännström (Global Catalogue Manager) παρουσίασε τον κατάλογο «επαυξημένης πραγματικότητας» της IKEA. Ο συγκεκριμένος κατάλογος του 2012 διανεμήθηκε σε 211 εκατ. αντίτυπα σε 43 χώρες! Επίσης, ενδιαφέροντα ήταν τα στατιστικά στοιχεία σχετικά με την AR εφαρμογή της IKEA. Έτσι, μέχρι στιγμής η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει κατεβαστεί πάνω από 5 εκατ. φορές, ενώ η μέση διάρκεια χρήσης αυτής είναι 8 λεπτά.
Όσοι ενδιαφέρονται, μπορούν να βιώσουν διάφορα παραδείγματα «επαυξημένης πραγματικότητας» εδώ, κατεβάζοντας το δωρεάν πρόγραμμα πλοήγησης της metaio junaio. Ενώ με το metaio creator μπορείτε να δημιουργήσετε και να αναπτύξετε με τρία απλά βήματα τις δικές σας AR εμπειρίες.
Σε παλαιότερο άρθρο μου είχα αναφερθεί στην «επαυξημένη πραγματικότητα» ως τη νέα διάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια