Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως είχα αναφέρει σε παλαιότερο άρθρο μου είναι η άμεση, «αυθημερόν παράδοση» (Same-Day Delivery) και ασφαλή αποστολή και παραλαβή προϊόντων. Επίσης, σε άλλα άρθρα μου είχα επισημάνει την ανάγκη για ανεύρεση καινοτομικών εναλλακτικών ταχυμεταφορικών υπηρεσιών και σας είχα παρουσιάσει μερικές από αυτές, όπως αυτές της Easybring και της Shutl.
Πρόσφατα, η αμερικανική UPS ανακοίνωσε ότι μέσω της UPS Strategic Enterprise Fund απέκτησε μαζί με άλλους επενδυτές το 6% των μετοχών της αγγλικής Shutl η οποία εδρεύει στο Λονδίνο, αφού προηγουμένως κατέβαλε το ποσό των 2 εκατ. δολαρίων. Για τις αρχές του 2013, η Shutl προγραμματίζει να λανσάρει τις υπηρεσίες της και στην Αμερική.
Η τελευταία εταιρεία δρα ως διαμεσολαβητής μεταξύ των διαδικτυακών εμπόρων και των τοπικών ταχυμεταφορικών επιχειρήσεων. Η Shutl επιπλέον έχει αναπτύξει ειδικό αλγόριθμο μέσω του οποίου ταιριάζει τις παραγγελίες των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων με τις τοπικές ταχυμεταφορικές επιχειρήσεις, οι οποίες βρίσκονται σε ανταγωνισμό μεταξύ τους για την καλύτερη τιμή και την καλύτερη εξυπηρέτηση. Ο πελάτης της υπηρεσίας μπορεί να λάβει το παραγγελθέν προϊόν το οποίο αγόρασε μέσω ενός συνεργαζόμενου (ηλεκτρονικού) καταστήματος μέσα σε 90 λεπτά ή να επιλέξει το χρόνο παράδοσης και να παρακολουθήσει τη διαδρομή παράδοσης της παραγγελίας του ζωντανά στον υπολογιστή του μέσω GPS.
Η UPS στις αρχές του έτους είχε εξαγοράσει τη βελγική Kiala, μια άλλη ταχυμεταφορική υπηρεσία, η οποία έχει αναπτύξει μια διαδικτυακή πλατφόρμα που επιτρέπει στους πελάτες των διαδικτυακών εμπόρων τη δυνατότητα επιλογής παραλαβής των δεμάτων τους από ένα κοντινό (συνεργαζόμενο) κατάστημα λιανικής πώλησης. Αυτή τη στιγμή λειτουργούν συνολικά 6.700 τέτοια σημεία (Kiala Points) σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Βέλγιο, Γαλλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία και Ισπανία).
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια