NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

Tesco: Το «εικονικό» σούπερ μάρκετ τώρα και στην Ευρώπη

Tesco: Το «εικονικό» σούπερ μάρκετ τώρα και στην Ευρώπη

Στο παρελθόν, σας είχα παρουσιάσει τις έξυπνες λύσεις των εικονικών καταστημάτων (Virtual Stores) της αγγλικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Tesco που εφήρμοσε στην Κορέα τόσο με την μορφή αφισών, όσο και με την μορφή «εικονικών» σούπερ μάρκετ με εικονικά ράφια.

alt

«Εικονικά» ράφια της Teso στο αεροδρόμιο Gattwick του Λονδίνου - Πηγή: pocket-lint.com

Το παραπάνω μοντέλο επέκτεινε πρόσφατα, αρχικά δοκιμαστικά, η ίδια εταιρεία και στην Αγγλία. Ειδικότερα, η Tesco έστησε τα εικονικά ράφια της στο αεροδρόμιο Gattwick του Λονδίνου. Ο πελάτης βρίσκει στα συγκεκριμένα «εικονικά» ράφια σε μια υπερμεγέθη οθόνη 80 βασικά προϊόντα, τα οποία παρουσιάζονται σε τρισδιάστατες φωτογραφίες, δίπλα στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και ένα γραμμικός κωδικός QR. Ο πελάτης το μόνο που έχει να κάνει είναι να σκανάρει όποιους κωδικούς προϊόντων επιθυμεί από τα εικονικά ράφια και στη συνέχεια να επιλέξει το χρονικό διάστημα παράδοσης των προϊόντων και να τους προσθέσει στο «καλάθι» του. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης θα λάβει την παραγγελία στο σπίτι του μόλις επιστρέψει από τις διακοπές του. Πέραν των 80 βασικών κωδικών, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει και μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Tesco με τους 20.000 κωδικούς της, οποιοδήποτε προϊόν αυτός επιθυμεί. Επίσης, για όσους δεν έχουν στη κατοχή τους μια έξυπνη κινητή συσκευή (το 54,6% του πληθυσμού στην Αγγλία κατέχει ένα Smartphone ενώ το 2016 το ποσοστό θα ανέβει στο 90%), μπορούν να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες τους και μέσω των «εικονικών» οθονών.

{youtube}qJkt8uqcWro{/youtube}

Η συγκεκριμένη παραλλαγή προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία, μέσω της οποίας τα ράφια μπορούν να αναδιαταχτούν βάση της δημοτικότητας αυτών ή ακόμα και να αλλάξουν το περιεχόμενο, αναλόγως τη μέρα, την ώρα και το κοινό-στόχος.

Αλήθεια, πότε θα δούμε τέτοιες έξυπνες λύσεις από το ελληνικό λιανεμπόριο και στην Ελλάδα; Πότε αυτό θα λάβει υπόψη στα σοβαρά τις απαιτήσεις των πελατών τους; Και πότε επιτέλους θα σταματήσει να «ξεζουμίζει» το πορτοφόλι των καταναλωτών; Λέτε το ενδιαφέρον του να είναι «εικονικό»;!

Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr