Τον προηγούμενο μήνα σάς είχα παρουσιάσει το Start Up Little Black Bag στο πλαίσιο του 3ου dotCommerce Day. Πρόσφατα, η αμερικάνικη εταιρεία έλαβε στο δεύτερο επενδυτικό γύρο επενδυτικά κεφάλαια ύψους 8 εκατ. δολαρίων από την GRP Partners. Το συνολικό ποσό που έχει λάβει μέχρι στιγμής η παραπάνω εταιρεία από επενδυτικά κεφάλαια ανέρχεται στα 10 εκατ. δολάρια.
Οι χρήστες της συγκεκριμένης πλατφόρμας μπορούν, εφόσον κάνουν την εγγραφή τους, είτε να αγοράσουν μια «τσάντα μυστήριο» με κόστος 59,95 δολαρίων ή να εγγραφούν συνδρομητές στην υπηρεσία καταβάλλοντας μηνιαίως 49,95 δολάρια για κάθε τσάντα. Όπως και στη γιαπωνέζικη παράδοση, η Little Black Bag δίνει τη δυνατότητα σε ορισμένους πελάτες να κερδίσουν εποχικά προϊόντα των οποίων η αξία είναι συχνά 4 έως 5 φορές μεγαλύτερη της τιμής της τσάντας.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο και συνιδρυτή της Dan Murillo, πάνω από ένα εκατομμύριο αγοραπωλησίες λαμβάνουν χώρα μηνιαίως στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
{youtube}WqQ8WFc7ZPk{/youtube}
Την τάση αύξησης της «αβεβαιότητας, του μυστηρίου και του συναισθηματικού εμπορίου» ανέπτυξε στο συνέδριο της Nextberlin ο διευθύνων σύμβουλος της Hipstery Adam Fletcher.
Το μυστήριο που είναι ο «καταλύτης της φαντασίας» χρησιμοποιούν επίσης και τα διάφορα συνδρομητικά επιχειρηματικά μοντέλα του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως της Birchbox, της Trunkclub και της Babbaco, τα οποία και καταφέρνουν να «εκπλήσσουν» εν μέρει τους πελάτες τους με το «δέμα μυστήριο».
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια