Η γερμανική Zalando δημοσιοποίησε για πρώτη φορά το πραγματικό ύψος των πωλήσεών της για το 2011. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά τα στοιχεία, οι πωλήσεις της τριπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2010 αγγίζοντας σε καθαρές πωλήσεις το ύψος των 510 εκατ. ευρώ. Στόχος της Zalando, η οποία αυτή τη στιγμή είναι ο πέμπτος μεγαλύτερος διαδικτυακός έμπορος στη Γερμανία, είναι να φτάσει τις πωλήσεις της στο ποσό του ενός δισ. ευρώ.
Να σημειώσω εδώ ότι η Zalando δε γνωστοποίησε τα τελευταία στοιχεία για το ύψος των συσσωρευμένων ζημιών της, οι οποίες για το 2010 ανέρχονταν στα 20,38 εκατ. ευρώ. Η παραπάνω εταιρεία αντικρούει τις κριτικές που της ασκούνται για το ότι έχει ασταθή χρηματοδότηση και για το ότι δαπανά υπέρογκα ποσά στην (τηλεοπτική) διαφήμιση. Το ύψος των (μικτών) διαφημιστικών δαπανών για το 2011 ανήλθε σε 90 εκατ. ευρώ (το διαφημιστικό κονδύλι για το 2012 θα είναι αρκετά χαμηλότερο).
Ωστόσο, όπως είχα αναφέρει σε παλαιότερο άρθρο μου, το ύψος της δαπάνης για τηλεοπτική διαφήμιση βρίσκεται σε χαμηλότερο επίπεδο, μιας και αυτή τρέχει με τη μορφή Media for Revenue Share στα Μέσα του ομίλου ProSiebenSat1.
Σύμφωνα με τη Zalando περισσότερο από το ήμισυ του τζίρου προέρχεται εκτός από την (κύρια) κατηγορία των υποδημάτων. Η Zalando δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμη σε 12 ευρωπαϊκές αγορές (πρόσφατα ξεκίνησε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος στη Φιλανδία και τη Δανία) και ήδη το 50% του τζίρου πραγματοποιείται στις διεθνείς αγορές. Έτσι, το 2012 αναμένεται ένας τζίρος ύψους 150 εκατ. ευρώ για την αγορά της Γαλλίας. Στο πλαίσιο της εξάπλωσή της στις διεθνείς αγορές, η Zalando δημιούργησε πρόσφατα ένα τεχνολογικό πάρκο στο Ντόρτμουντ της Γερμανίας και στο οποίο σχεδιάζεται να εργαστούν μέχρι και 60 προγραμματιστές.
Πρόσφατα η μεγαλομέτοχος της Zalando, η Rocket Internet (κατέχει το 45% αυτής), δημοσιοποίησε το χαρτοφυλάκιο όλων των επιχειρηματικών συμμετοχών της. Η Rocket Internet λειτουργεί αυτή τη στιγμή 25 γραφεία παγκοσμίως και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 χώρες.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια