Το διεθνές «απόλυτο» Shopping Club του Design το Fab ανακοίνωσε χθες ότι έλαβε στον τρίτο επενδυτικό γύρο επιπλέον 105 εκατ. δολάρια από διάφορους νέους επενδυτές, όπως την Atomico, καθώς και από παλαιούς επενδυτές της, όπως τον Andreessen Horowitz και την Docomo Capital. Το συνολικό ποσό που έχει λάβει μέχρι στιγμής η Fab από επενδυτικά κεφάλαια ανέρχεται στα 157 εκατ. δολάρια.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλό της Jason Goldberg τα παραπάνω χρήματα θα χρησιμοποιηθούν μεταξύ άλλων στην επέκτασή της σε άλλες διεθνές αγορές (ιδιαίτερη προτεραιότητα δίνεται στις αγορές της Βραζιλίας, της Τουρκίας και της Ιαπωνίας), στη βελτιστοποίηση της ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων και στην αύξηση του εύρους των προσφερόμενων προϊόντων. Επίσης αρκετά χρήματα θα αξιοποιηθούν για την ακόμα μεγαλύτερη επένδυση στα κύρια ανταγωνιστικά πλεονέκτημά της, δηλαδή την ανάπτυξη της δικιά της τεχνολογίας, στο λανσάρισμα νέων καινοτομιών και τέλος για την ανάπτυξη του δικτύου των σχεδιαστών της. Όλα τα παραπάνω θα έχουν ένα στόχο, την εδραίωση της Fab ως την πρωτοπόρο εταιρεία στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Στατιστικά στοιχεία ενός χρόνου λειτουργίας της Fab – Πηγή: betashop.com
Ένας από τους κυριότερους παράγοντες επιτυχίας της βρίσκεται στη βαρύτητα που δίνει στο κοινωνικό βιωματικό εμπόριο και στην εξαιρετική χρήση των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι τον περασμένο Δεκέμβριο η Fab λάνσαρε τις «ζωντανές» ενημερώσεις, σε πραγματικό χρόνο, με τις οποίες οι χρήστες της μπορούν να ενημερώνονται για το τι αγοράζουν οι άλλοι. Το αποτέλεσμα αυτής της ενέργειας ήταν ότι το 15% αυτών που επισκέπτονται καθημερινώς τις παραπάνω ενημερώσεις, καταλήγουν στο να πραγματοποιούν αγορές σε αυτό.
{youtube}KbMvOGPme4E{/youtube}
Πρόσφατα η Fab γιόρτασε τον ένα χρόνο λειτουργίας της και ανακοίνωσε την εξαγορά ενός ανταγωνιστή, της αγγλικής Llustre. Η Fab έχει αυτή τη στιγμή 5 εκατ. μέλη σε πάνω από 20 χώρες παγκοσμίως, οι οποίοι αγοράζουν από την πλατφόρμα κατά μέσο όρο 3,4 προϊόντα ανά λεπτό, προϊόντα τα οποία προέρχονται από τους πάνω από 5.000 σχεδιαστές της.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια