Σε πρόσφατο άρθρο μου, ανέφερα ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας. Το παραπάνω ήρθε να επιβεβαιώσει η Moda Operandi με την ανάπτυξη του επιχειρηματικού μοντέλου της προπαραγγελίας.
Με αυτό, η παραπάνω εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη δίνει στο γυναικείο κυρίως καταναλωτικό κοινό τη δυνατότητα, χρεώνοντας το στην κανονική τιμή, να έχει πρώιμη πρόσβαση σε ρούχα και αξεσουάρ επώνυμων σχεδιαστών μόδας που είδαν πριν από λίγο το «φως της πασαρέλας». Για την απόκτησή τους, ο πελάτης θα πρέπει να προκαταβάλει το 50% της αξίας των παραγγελθέντων τεμαχίων. Το υπόλοιπο ποσό καταβάλλεται με την παράδοσή τους η οποία μπορεί να διαρκέσει από έξι εβδομάδες μέχρι και πέντε μήνες, ανάλογα με το χρονοδιάγραμμα παραγωγής του συγκεκριμένου σχεδιαστή. Από την άλλη, η Moda Operandi δίνει τη δυνατότητα στους επώνυμους σχεδιαστές αλλά και τα επώνυμα Brands, θέλοντας πραγματικά να ακολουθήσουν τις «εύπορες» πελάτισσές τους στο διαδίκτυο, να προσφέρουν πρόθυμα τα επιλεγμένα προϊόντα τους, κατά αποκλειστικότητα, μην κάνοντας όμως οποιαδήποτε έκπτωση.
Χάρη στην είσπραξη 36 εκατ. αμερικανικών δολαρίων από επενδυτικά κεφάλαια (μεταξύ αυτών και ο γαλλικός οίκος πολυτελείας LVMH) η Moda Operandi σκοπεύει να επεκτείνει την επιχειρηματική της δραστηριότητα διεθνώς. Επίσης, στο μέλλον προτίθεται να προσφέρει στην πλατφόρμα της και επιλεγμένα ρούχα και αξεσουάρ μόδας «εκτός εποχής» τα οποία θα μπορούν να παραδοθούν πιο άμεσα στις πελάτισσές του.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια