Το Groopio είναι η πρώτη αμιγώς ελληνική νεοϊδρυθείσα εταιρεία η οποία ανέπτυξε μία πλατφόρμα διαδικτυακής μικροχρηματοδότησης (crowdfunding). Στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, οι δημιουργοί έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν το σχέδιο-όραμά τους και να δηλώσουν το ποσό που επιθυμούν να λάβουν για την πραγματοποίησή του.
Πρόσφατα έκλεισε επιτυχώς η πρώτη χρηματοδότηση στο Groopio με θέμα μια θεατρική παράσταση επιστημονικής φαντασίας. Η συγκεκριμένη ενέργεια έλαβε από τους συνολικά 11 επενδυτές (groopies) το ποσό των 1.355 ευρώ, καλύπτοντας με αυτό τον τρόπο 136% του στόχου.
Φυσικά, τα μέχρι στιγμής νούμερα και οι προτεινόμενες ιδέες δεν είναι της αντίστοιχης κατηγορίας της Kickstarter, όπου η πλατφόρμα καταρρίπτει συνεχώς τα ρεκόρ και όπου η επωνυμία της έχει γίνει «ρήμα», αλλά είναι μια καλή αρχή.
Η «χρηματοδότηση οραμάτων» ως εναλλακτική μορφή χρηματοδότησης δίνει ελπίδα στα νέα παιδιά και στους οραματιστές επιχειρηματίες με φρέσκιες ιδέες και τόλμη. Ευχόμαστε να αναπτυχθούν στην Ελλάδα και άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες, οι οποίες με τη σειρά τους θα αποτελέσουν το θεμελιώδες εργαλείο και εφαλτήριο απελευθέρωσης της δημιουργικότητας των (νέων) ανθρώπων για την ανάπτυξη ιδίως των καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια