Η Groupon, πρωτοπόρος εταιρεία εκπτωτικών προσφορών, η οποία στο παρελθόν επικρίθηκε για τα μαγειρέματα στις ετήσιες λογιστικές εκθέσεις της, ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του 2012 αντί για ζημίες, λειτουργικά κέρδη 39,6 εκατ. δολαρίων. Τα έσοδα αυξήθηκαν σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2011 κατά 89,3 τοις εκατό ποσοστό που αντιστοιχεί σε 559,3 εκατ. δολάρια. Συνολικά, πωλήθηκαν από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάρτιο κουπόνια αξίας 1.350.000.000 δολαρίων. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 101,8%. Ειδικότερα, αυξήθηκαν από 158,9 εκατ. δολάρια σε 320,7 εκατ. δολάρια.
Η ποιότητα όμως των προσφορών της συνεχίζει να προκαλεί εκπλήξεις. Μια τρέχουσα προσφορά-παρωδία έκανε το γύρο της Γερμανίας, όπου η Groupon προσέφερε προς 39 ευρώ τη δυνατότητα απόκτησης επίτιμου (εκκλησιαστικού) διδακτορικού τίτλου με ειδικότητα στην παραψυχολογία, την αρωματοθεραπεία ή τον εξορκισμό από το Miami Life Development Church. Το ότι μέχρι στιγμής έχουν αγοραστεί πάνω από 2.400 «διδακτορικοί τίτλοι» ας μείνει ασχολίαστο.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια