Οι Online Pure -Players, εταιρείες που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως αποκλειστικό κανάλι διανομής, συνεχίζουν να κυριαρχούν στην παγκόσμια αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου. Έτσι στην Αμερική, ο τζίρος των Online Pure-Players των 500 μεγαλύτερων διαδικτυακών καταστημάτων σημείωσε αύξηση 32% (73,39 δισ. δολάρια). Παράλληλα, ο αντίστοιχος τζίρος αυτών στη Γερμανία ανήλθε στα 8,15 δισ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 31%. Η Amazon συνεχίζει να κατέχει τη δεσπόζουσα θέση στην (παγκόσμια) αμερικανική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου και ηγείται στην παγκόσμια κατάταξη με μερίδιο 27,74% (από 20,67% το 2010).
Η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου χαρακτηρίζεται από την αύξηση της συγκέντρωσης, όπως αναφέραμε στο παρελθόν. Έτσι, τα συνδυασμένα μερίδια των δέκα μεγαλυτέρων Online καταστημάτων της Αμερικής αυξήθηκαν από 44,95% το 2010 σε 47,61% για το 2011.
Οι παραπάνω εξελίξεις δείχνουν ότι οι κερδισμένοι στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι οι «καθαρά» διαδικτυακοί παίκτες και ότι η προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα και στους νέους κανόνες παιχνιδιού είναι ιδιαίτερα δύσκολη στους παρόχους πολυκαναλικών δικτύων διανομής, όπως μας δείχνουν τα παραδείγματα της Best Βuy και της Media Markt.
Το πόσο επιτακτική κρίνεται η ύπαρξη μιας «ελληνικής» λίστας που να απεικονίζει τους τζίρους των μεγαλυτέρων διαδικτυακών καταστημάτων, αναφέραμε παλαιότερα.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια