Μετά την εξαγορά της γερμανικής Casacanda από τη Fab που συνιστά «το απόλυτο» Shopping Club του Design, προωθείται, σύμφωνα με την εταιρεία, η εξάπλωσή της πέρα από τις ήδη υφιστάμενες αγορές της Γερμανίας και της Αυστρίας σε άλλες 13 ευρωπαϊκές χώρες όπως Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Ρουμανία, Φιλανδία, Σλοβενία, Σλοβακία, Λουξεμβούργο, Ιρλανδία, Τσεχία και Εσθονία. Σύντομα, το Shopping Club θα επεκταθεί στη Σουηδία, την Πολωνία και την Κύπρο και θα προσφέρει προϊόντα διακόσμησης εσωτερικών χώρων, κοσμημάτων και τεχνών.
Μέχρι στιγμής η πλατφόρμα διατίθεται σε δύο γλώσσες την αγγλική και τη γερμανική. Ωστόσο, στο άμεσο μέλλον θα ενσωματωθούν επιπλέον ευρωπαϊκές χώρες και γλώσσες καθώς επίσης θα προωθηθούν και τοπικά προϊόντα στις αντίστοιχες αγορές, όπως αναφέρει στο blog του ο ιδρυτής της Fab Jason Goldberg.
Εδώ μπορείτε να δείτε μια συνέντευξη του Jason Goldberg στο Business Insider, ο οποίος σχολιάζει την ανάπτυξη των μελών σε 4 εκατ. σε λιγότερο από ένα χρόνο καθώς και την εξάπλωση της Fab στην Ευρώπη. Στο παρελθόν είχαμε σχολιάσει την στρατηγική της «ανοικτής» επικοινωνίας που ακολουθεί η Fab μέσω του ιδρυτή της.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια