Σκοπός της Gumroad είναι να κάνει εύκολη και γρήγορη υπόθεση την πώληση ψηφιακού υλικού, όπως μουσικής, βίντεο, φωτογραφιών και κειμένων μέσω του διαδικτύου. Οι χρήστες της μπορούν να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυά τους, π.χ. το Facebook ή το Twitter, αντί να συνδέονται με μια από τις ήδη υπάρχουσες διαφορετικές διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών. Επίσης, δε θα χρειαστεί οι ίδιοι να φροντίσουν για τις πωλήσεις μέσα από το δικό τους διαδικτυακό κατάστημα.
Έτσι οι χρήστες θα έχουν μεγαλύτερη δυνατότητα να επικεντρωθούν απλώς στη δημιουργία ενός εξαιρετικού περιεχομένου. Αυτό μπορεί να είναι ένα άρθρο ή κείμενο (δωρεάν παράδειγμα μπορείτε να δείτε εδώ), κάποιο τραγούδι, μια φωτογραφία, ένα σχεδιάγραμμα, ορισμένες ιδέες ή τέλος κάποια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα. Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η Gumroad.
Ως πωλητής ο χρήστης λαμβάνει από τη Gumroad για κάθε τοποθετημένο προϊόν έναν σύνδεσμο τον οποίο μπορεί να τιμολογήσει (από 1 δολάριο έως 1.000 δολάρια) και να τον προσφέρει στους φίλους ή στους followers. Μέσω της λειτουργίας ανάλυσης, εμφανίζονται ο αριθμός των θεατών και οι πωλήσεις για κάθε ενέργεια πώλησης. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε τον τρόπο λειτουργίας της:
{vimeo}39302830{/vimeo}
Ιδρυτής της Gumroad είναι ο 19χρονος Sahil Lavingia ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν σχεδιαστής στη Pinterest. Έχει λάβει ήδη από διάφορους επενδυτές, μεταξύ αυτών και η Accel Partners, επενδυτικά κεφάλαια συνολικού ύψους 1,1 εκατ. δολαρίων.
Το επιχειρηματικό μοντέλο είναι απλό και ξεκάθαρο: Για κάθε συναλλαγή η Gumroad παρακρατεί 0,30 δολάρια συν μια επιπλέον χρέωση ύψους 5%. Ο αγοραστής πληρώνει μέσω πιστωτικής κάρτας και λαμβάνει ένα email με προσωποποιημένο link που τον οδηγεί στο αρχείο με το ψηφιακό περιεχόμενο, ενώ ο πωλητής λαμβάνει τα χρήματα σε δικό του λογαριασμό της PayPal.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια