Το επίσημο λανσάρισμα του διαδικτυακού σούπερ μάρκετ Allyouneed στη Γερμανία έχει προγραμματιστεί στις 9 Μαΐου. Σ' αυτό, συμμετέχει με ποσοστό 33% η DHL θυγατρική των Γερμανικών Ταχυδρομείων (Deutsche Post) η οποία έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου την αποστολή των δεμάτων, την αποθήκευση και τη διαχείριση των παραγγελιών από τις κεντρικές αποθήκες της. Προς το παρόν, λειτουργεί η beta version στην οποία διατίθενται προς πώληση 8.000 κωδικοί (από τρόφιμα και ζωοτροφές μέχρι προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής). Αντίθετα, δε διατίθενται οπωρολαχανικά και κρέας αλλά ούτε και προϊόντα κατάψυξης. Μακροπρόθεσμα, στόχος της εταιρείας είναι οι κωδικοί να φτάσουν τα 25.000 προϊόντα.
Πρότυπο της Allyouneed είναι η αμερικανική Alice που κατέχει την 467 θέση στη λίστα των 500 μεγαλυτέρων διαδικτυακών καταστημάτων και η οποία πρόσφατα μέσω της εξαγοράς της ισπανικής Koto έβαλε πλώρη για την κατάκτηση της ευρωπαϊκής αγοράς.
Τις τάσεις της ιδιαίτερης απαιτητικής αλλά και ενδιαφέρουσας αγοράς του eFood παρουσιάσαμε αναλυτικά σε παλαιότερο άρθρο μας.
Σχόλια