NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

Crowdfunding: Ρεκόρ εκατομμυρίων για ένα ρολόι

Crowdfunding: Ρεκόρ εκατομμυρίων για ένα ρολόι

 Πρόσφατα είχαμε κάνει αναφορά για τη μεγαλύτερη μέχρι πρότινος χρηματοδότηση ύψους 3,3 εκατ. δολαρίων που είχε λάβει η Double Fine Adventure μέσω της πλατφόρμας μικροχρηματοδότησης της Kickstarter. Το ρεκόρ αυτό καταρρίφτηκε πρόσφατα από την εταιρεία Allerta η οποία σχεδίασε το «έξυπνο» ρολόι (SmartWatch) Pebble.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι το παραπάνω ρεκόρ καταρρίφτηκε σε έξι μόλις ημέρες από την έναρξη της συγκεκριμένης ενέργειας στην Kickstarter. Έχουν ήδη συγκεντρωθεί πάνω από 5 εκατ. δολάρια αντί των προσδοκώμενων 100.000 δολαρίων. Ωστόσο, η ενέργεια τρέχει ακόμα για 28 ημέρες. Παρεμπιπτόντως, οι παραδοσιακές εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων (Venture Capital ή VC) δεν ήθελαν να επενδύσουν τα προαναφερόμενα χρήματα.

alt

Το ρολόι Pebble του οποίου η τιμή θα ανέρχεται στα 150 δολάρια ανταποκρίνεται στις ανάγκες της γενιάς των Smartphones, το οποίο συνδέεται με το κινητό μέσω ασύρματου προτύπου Bluetooth και δέχεται εισερχόμενες κλήσεις, email, υπενθυμίσεις ραντεβού και μηνύματα από εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook και Twitter.

Το παραπάνω Gadget δεν κατέχει την πρωτοτυπία, μιας και αρκετές άλλες εταιρείες έχουν μπει στην αγορά των SmartWatches, όπως η Sony και η ιταλική Ι'm Watch με ιδιαίτερα φινετσάτα ρολόγια που η τιμή τους φτάνουν μέχρι τα 1.699 ευρώ.

Σίγουρο είναι ότι δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο ανώτατο σημείο της μικροχρηματο-δότησης. Αυτό όμως που έχει ενδιαφέρον είναι ότι ο σχεδιασμός του Pebble μάς δείχνει την τάση της αγοράς και επιβεβαιώνει τις αναλύσεις των τάσεων του μέλλοντος, σύμφωνα με τις οποίες τα προϊόντα του αύριο δε θα είναι ευέλικτα και ατομικά αλλά προσαρμόσιμα. Έτσι το ρολόι Pebble μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μετρητής σφυγμού κατά το τρέξιμο, ως ταχύμετρο κατά την ποδηλασία αλλά και ως τηλεχειριστήριο ενώ ακούει κάποιος μουσική, ανάλογα με τη συγκεκριμένη χρήση που επιθυμεί ο κάτοχος. Είναι, λοιπόν, καιρός να σχεδιάσουμε τα μελλοντικά προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας μέσω μιας προσαρμόσιμης στρατηγικής.

 

Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr