Εδώ και αρκετό καιρό, η αγορά του ηλεκτρονικού επιχειρείν αναζητεί λύσεις για το πώς θα μπορέσει να αντιμετωπίσει δύο προκλήσεις του διαδικτύου: πρώτα την εύρεση δυνατοτήτων χρηματοποίησης των βίντεο κλιπ και γενικότερα του περιεχομένου των βίντεο και ύστερα την αναζήτηση τέτοιων τρόπων, ώστε η online διαφήμιση να γίνει για το χρήστη πιο ελκυστική, πιο βιώσιμη και ως εκ τούτου πιο αποδοτική.
Ήδη, η WireWax, η ClickThrough, η White Square Media και η VideoClix (νεοϊδρυθείσες εταιρείες) έχουν αναπτύξει ιντερνετικά (διαδραστικά) εργαλεία και υπηρεσίες με απώτερο σκοπό την εμπορευματοποίηση των εμπειριών μέσω των βίντεο.
Εξαιρετικό παράδειγμα τέτοιας ενσωματωμένης διαφήμισης είναι ένας συνδυασμός μουσικού κλιπ και Ιn-Video Shopping που ανάπτυξε η WireWax σε συνεργασία με τη SSENSE η οποία λειτουργεί ένα από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα ένδυσης και αξεσουάρ στον Καναδά. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ που φοριούνται από τους επώνυμους καλλιτέχνες στο συγκεκριμένο βίντεο κλιπ μπορούν να αγοραστούν απευθείας μέσα από αυτό το προβεβλημένο βίντεο.
Εύκολα, μπορεί κανείς να φανταστεί και άλλους κλάδους στους οποίους μπορεί να βρει πλήθος εφαρμογών η ενσωματωμένη διαφήμιση εκτός από αυτό της μουσικής βιομηχανίας και της βιομηχανίας ενδυμάτων. Τέτοια μπορεί να είναι από product placement διαφορετικών προϊόντων και υπηρεσιών σε τηλεοπτικές σειρές μέχρι και αυτών σε διαδικτυακά παιχνίδια.
Η αυξανόμενη κατανάλωση των ψηφιακών βίντεο θα επιφέρουν αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες στη χρήση και στο βίωμα της διαφήμισης είτε της τηλεοπτικής είτε της διαδικτυακής, τόσο μέσω της webTV όσο και της νέας γενιάς των κινητών τηλεφώνων και συσκευών tablets. Στο άμεσο μέλλον αυτές, με τη σειρά τους, θα επιφέρουν επανάσταση στην εφοδιαστική αλυσίδα τόσο της διαφήμισης και της τηλεόρασης όσο και στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων και εννοιών, όπως αυτό του CouchCommerce.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια