Η Google λάνσαρε στη Γερμανία ένα νέο διαφημιστικό πρόγραμμα με εβδομαδιαίες προσφορές για το λιανεμπόριο με το οποίο οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν διαδικτυακά διάφορες προσφορές. Με αυτό τον τρόπο η Google δίνει τη δυνατότητα στους λιανοπωλητές να παρουσιάζουν τις εβδομαδιαίες προσφορές τους σε μια ιστοσελίδα. Και έτσι θα αποφεύγεται, όπως γίνεται συνήθως, να καταλήγουν τα διαφημιστικά φυλλάδια στο κάδο των αχρήστων.
Η προβολή στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα είναι ευέλικτη όσον αφορά την παρουσίαση των διαφημιζόμενων προϊόντων. Έτσι, για παράδειγμα, μπορεί να προσαρμοστεί η σειρά εμφάνισής τους ανάλογα με τα ενδιαφέροντα των χρηστών, η οποία εξαρτάται από την αναζήτηση, την τοποθεσία τους, το κλικ που προηγήθηκε σε μια διαφήμιση ή από την ιστοσελίδα που ήρθε.
Οι διαφημιστικές σελίδες των εβδομαδιαίων προσφορών της Google προσφέρονται εξίσου κατάλληλα για όλων των ειδών τις συσκευές (υπολογιστές, tablets και smartphones). Η Google παρέχει τη φιλοξενία και την τοποθέτηση των διαφημιστικών φυλλαδίων χωρίς χρέωση. Τα έσοδα για την Google προέρχονται από τη δημιουργία κίνησης που προέρχεται από τα διαφημιστικά φυλλάδια. Οι συμμετέχουσες εταιρείες, που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την παραπάνω υπηρεσία θα πρέπει να φέρουν στην Google πάνω από 1 εκατομμύριο επισκέπτες κάθε τρίμηνο μέσω των διαφημίσεων από τα AdWords.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Google δε σχεδιάζει να εντάξει τα διαφημιστικά φυλλάδια στο Google Shopping. Στη Γερμανία, η METRO Cash & Carry δοκίμασε την υπηρεσία και ήδη λειτουργεί μια δικιά της σελίδα.
Μέχρι τώρα, δεν έχει γίνει γνωστό, εάν η Google θα λανσάρει την παραπάνω υπηρεσία και στην ελληνική αγορά.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια