NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

Getwear: Παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής στην εξατομικευμένη παραγωγή

Getwear: Παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής στην εξατομικευμένη παραγωγή

Ένα από τα επιχειρηματικά μοντέλα, το οποίο παρουσιάσαμε πρόσφατα, και το οποίο παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, είναι αυτό της εξατομικευμένης παραγωγής (mass customization).

Τα πλεονεκτήματα της εξατομικευμένης παραγωγής στον κλάδο της ένδυσης είναι ολοφάνερα: Ο καταναλωτής δε χρειάζεται να κάνει πια συμβιβασμούς ανάμεσα στη φόρμα και στα σχέδια που δεν ανταποκρίνονται στις επιθυμίες του. Αν και για τους εύπορους ανθρώπους υπήρχε πάντα η δυνατότητα της κατά παραγγελία κατασκευής ειδών ένδυσης και υποδημάτων, ο μεγαλύτερος όγκος αγορών αυτών γίνεται από το ράφι. Η εξατομικευμένη παραγωγή προσφέρει μια εναλλακτική δυνατότητα επιλογής μεταξύ της ατομικής και συχνά χειρωνακτικής εργασίας ενός ράφτη και της τυποποιημένης βιομηχανικής παραγωγής ειδών ένδυσης.

getwear.jpg

Παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής στην εξατομικευμένη παραγωγή στον κλάδο της ένδυσης αλλά και στο κοινωνικό εμπόριο (social commerce), προσφέρει η πλατφόρμα της νεοϊδρυθείσας εταιρείας Getwear, μέσω της οποίας μπορεί κάποιος μέσω ενός συνόλου απλών εργαλείων, να σχεδιάσει το δικό του τζιν (αρχική τιμή 99 δολάρια) και να το μεταπωλήσει σε τρίτους, εισπράττοντας 10 δολάρια με τη μορφή μπόνους για κάθε παραγγελία ενός τεμαχίου.

Η παραγωγή των τζιν γίνεται στην Ινδία σε ένα συνεργαζόμενο εργοστάσιο, με χρόνο παράδοσης ρεκόρ (στην Αμερική) του τελικού εξατομικευμένου προϊόντος, μέσα σε 14 μέρες. Πρόθεση της εταιρείας είναι η σμίκρυνση του χρόνου παράδοσης σε 7 μέρες ( ή και λιγότερο). Η αποστολή των προϊόντων γίνεται εκτός από την Αμερική, στην Ευρώπη και στην Ασία. Ο καθηγητής και ειδικός στο Mass Customization Frank Piller αναλύει στο blog του τα στοιχεία εκείνα που ξεχωρίζουν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Αυτό που αξίζει ιδιαίτερης προσοχής στην εφαρμογή της εξατομικευμένης παραγωγής ενδυμασίας είναι το γεγονός, ότι μέσω αυτού, η απόδοση επί των πωλήσεων (Return on Sales) μπορεί να είναι διπλάσια σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο της μαζικής παραγωγής και διανομής ειδών ένδυσης.

Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr