NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Περίοδος Γενικών Συνελεύσεων και Προεδρείων

The Unkeeper: Περίοδος Γενικών Συνελεύσεων και Προεδρείων

Το πρώτο Advisory Board του The Marketing Hub, της μη κερδοσκοπικής πρωτοβουλίας που φιλοδοξεί να γίνει σημείο αναφοράς για το marketing στην Ελλάδα, ενισχύεται από προσωπικότητες από τον επαγγελματικό και ακαδημαϊκό χώρο του marketing. Να γίνει σημείο αναφοράς; Οκ κάτι χάνουμε. Για την ιστορία στο οκταμελές συμβούλιο συμμετέχουν ο Nίκος Βαρβαδούκας - Chief Omnichannel Officer της Cosmos Sport, ο Μιχάλης Βλασταράκης - Γενικός Διευθυντής Marketing και Εταιρικής Επικοινωνίας του ομίλου Eurobank, ο Σπύρος Γούναρης - Kαθηγητής Marketing στο Πανεπιστήμιο Strathclyde της Σκωτίας, ο Σέργιος Δημητριάδης - Καθηγητής και Πρόεδρος του τμήματος Marketing και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η Χάιδω Ηλιοπούλου - Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights, Vodafone Eλλάδας, η Κική Καραμανλή - Partner της SpenglexFox, η Κατερίνα Νικολάου, Founder της Blueseeize και ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Head of Corporate Marketing του ομίλου Interamerican.

Τελικά όπου υπάρχει δυνατότητα να γίνει Πρόεδρος η Υβέτ θα είναι εκεί. Έτσι εξελέγη Πρόεδρος του νέου Δ.Σ. του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας η Yβέτ Κοσμετάτου (ΣΔΕ), με αντιπρόεδρο τον Κώστα Κιμπουρόπουλο (ΕΙΤΗΣΕΕ), γραμματέα τη Χριστίνα Χοχλακίδου (ΕΔΕΕ), ταμία τον Μίκη Μοδιάνο (PACT) και μέλη τους Παναγιώτη Γαβριηλίδη (ΣΔΕ), Χάιδω Ηλιοπούλου (ΣΔΕ), Έφη Καρακίτσου (ΕΔΕΕ), Νίκο Μπιλίρη (ΕΙΙΡΑ) και Τάσο Ξυναρής(ΕΙΗΕΑ). Τα οικονομικά να ξέραμε;

Αφού έφυγε η Ράνια Αικατερινάρη, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Υπερταμείου, που κυκλοφορούσε με bodyguard (!) και ανέλαβε η Ανθή Τροκούδη την επικοινωνία, σκάσανε τα 2 spec για Σύμβουλο Δημοσίων Σχέσεων και εταιρεία για το branding. Αν και δεν αμφισβητείται ο επαγγελματισμός και η αποτελεσματικότητά της, ήδη κυκλοφορούν φήμες προς τα πού γέρνει η πλάστιγγα. Τόσα χρόνια...

Shopify Expert - Think Plus - 300 - Μολών Λαβέ! Συγνώμη αλλά μπερδευτήκατε; Το μυαλό σας πήγε στους 300 του Λεωνίδα; Η απάντηση: Η Think Plus κατάφερε και έγινε Shopify Expert. Ο πρώτος στην Ελλάδα και μέσα στους μόνο 300 σε όλο τον κόσμο.

Συγγνώμη Soho το μια καμπάνια που… θα μείνει πάντα νέα, δηλαδή η Acrylan Max της Vitex ή… η βασίλισσα της νύχτας, Ζωζώ Σαπουντζάκη; Μας ζάρωσε; Πόσο άστοχο και πολύ κακό αισθητικά. Κρίμα. Ποιος αντέχει περισσότερο στον χρόνο… να το δει άραγε; Την παραγωγή ανέλαβε η Foss Productions που κάνει και τις εκπομπές με τα κλαρίνα στην ΕΡΤ.

«Άσε την Ψυχή σου να Ξεχειλίσει»: Η νέα καμπάνια της ΑΜΣΤΕΛ από την Frank & Fame. Και να θέλαμε δεν μπορούμε το ξεχείλισμα! Πώς τα γράφουν; «Στον αέρα με νέα εμβληματική καμπάνια βρίσκεται η ΑΜΣΤΕΛ, παρακινώντας όλους να ελευθερώσουν την φλόγα που κρύβουν μέσα τους.» Εμείς πάντως δεν το είδαμε σε κανένα πρωταγωνιστή. «Με τη νέα της καμπάνια η ΑΜΣΤΕΛ ωθεί όλους να σηκωθούν και να εκφραστούν, να τραγουδήσουν και να αναδείξουν το ξεχείλισμα της ψυχής με κάθε τρόπο!» Αυτό το «με κάθε τρόπο» μία διευκρίνηση τι θέλουμε. «Σε έναν κόσμο που τον τελευταίο καιρό περισσότερο από ποτέ όλοι ζουν μηχανικά και συγκρατημένα, υπάρχουν πράγματα που ξυπνάνε το μέσα, αγγίζουν στην ψυχή και υποκινούν άπαντες να απολαύσουν ξανά, να δημιουργήσουν, να αγαπήσουν, να διασκεδάσουν… να ξεχειλίσουν και να χαρούν!» Πώς τα γράφουν, τα καταλαβαίνουν; «Υπό τους ήχους του «Ζεϊμπέκικου» του Διονύση Σαββόπουλου και την επιβλητική φωνή της Σωτηρίας Μπέλλου, παρακολουθείστε νέους ανθρώπους να ενώνουν τις φωνές τους με την ερμηνεύτρια, δημιουργώντας ένα μοναδικό κολάζ διαχρονικών αναμνήσεων και σημερινών εικόνων.» Αυτό ναι, ήταν η επιτυχία του σποτ και, κυρίως, το πετυχημένο μοντάζ στο τέλος. «Η ταινία ενσαρκώνοντας απόλυτα το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, εστιάζει στη νέα γενιά, σε ανθρώπους με λάμψη στο βλέμμα, με προσωπικότητα, με ζωντάνια και δίψα για την ίδια τη ζωή. Οι ήρωες αυτοί είναι η ψυχή της καμπάνιας, αποτυπώνοντας ένα δυναμικό εικαστικό αποτέλεσμα, που μεταδίδει ενέργεια, φλόγα και ψυχή.» Και ρωτάμε ξανά: Πώς τα γράφουν, τα καταλαβαίνουν; Η αλήθεια είναι ότι το concept με τα λαϊκά τραγούδια, βλέπε και την καμπάνια της ΑΛΦΑ και της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην ελληνική αγορά πιάνουν τόπο. Πάντως, το EURO 20 βοηθάει την καμπάνια.

Το Προεδρείο της ΕΙΗΕΑ είχε συνάντηση με την Γενική Γραμματέα Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας Αθηνά Καλύβα και αμέσως μετά της έστειλε επιστολή. Οι εκδότες των εφημερίδων ζητούν να μηδενιστεί ο ΦΠΑ στις εφημερίδες ή, έστω, να πάει στο πολύ μειωμένο 3%. Μία κίνηση που θα πρέπει να ενστερνιστεί η κυβέρνηση διότι ο τύπος καταρρέει.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προκηρύσσει το βραβείο δημοσιογραφίας «Daphne Caruana Galizia», στη μνήμη της αδικοχαμένης συναδέλφου από τη Μάλτα, η οποία δολοφονήθηκε το 2017, έπειτα από μακρά σειρά παρενοχλήσεων και απειλών που δεχόταν, προκειμένου να σταματήσει τις έρευνες που διεξήγαγε επί ζητημάτων διαφθοράς, οργανωμένου εγκλήματος και σκανδάλων. Το βραβείο θα απονεμηθεί από ανεξάρτητη επιτροπή, για σημαντικά δημοσιογραφικά επιτεύγματα, τα οποία υπερασπίζονται και προάγουν τις θεμελιώδεις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο αξίας 20.000 ευρώ. Τα υποψήφια άρθρα μπορούν να υποβάλλονται μέσω της πλατφόρμας https://daphnejournalismprize.eu έως την 1η Σεπτεμβρίου 2021, στη 1:00 μ.μ. ώρα Ελλάδας (12:00 ώρα Βρυξελλών). Γίνονται δεκτές υποψηφιότητες από επαγγελματίες δημοσιογράφους και ομάδες δημοσιογράφων από οποιαδήποτε χώρα του κόσμου, αρκεί η δημοσιογραφική εργασία να έχει μεταδοθεί ή δημοσιευθεί σε ΜΜΕ που εδρεύει σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η ΕΙΙΡΑ βλέπει Ιδιαίτερα θετικές επιδόσεις και εμείς να πούμε μακάρι το ραδιόφωνο να αγαπηθεί. Πάντως σε θεσμικό επίπεδο γίνονται κινήσεις. Για να δούμε; Στην ανακοίνωσή τους μας λένε ότι σε κλίμα ιδιαίτερης ικανοποίησης διεξήχθησαν οι εργασίες της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μελών της ΕΙΙΡΑ, την Τρίτη 22 Ιουνίου, μέσω τηλεδιάσκεψης λόγω των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό διάδοσης του covid-19. Αιτία ήταν οι ιδιαίτερα θετικές επιδόσεις του ραδιοφωνικού μέσου κατά την περίοδο της πανδημίας, όπως επιβεβαιώνουν οι έρευνες ακροαματικότητας που μελετά καθημερινά η διαφημιστική αγορά προκειμένου να καταρτίσει τα media plans των διαφημιζομένων. Τα μέλη της ΓΣ ενημερώθηκαν αναλυτικά για την αυξημένη κινητικότητα του Διοικητικού Συμβουλίου στο ρυθμιστικό τοπίο, με την εποικοδομητική συμμετοχή της ΕΙΙΡΑ στη δημόσια διαβούλευση με την Κυβέρνηση, αλλά και τη συνεργασία με τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές, την ΕΕΤΤ και το ΕΣΡ. Ως ξεχωριστή επιτυχία καταγράφηκε η περαιτέρω εξομάλυνση της ραδιοφωνικής αγοράς μετά τη συμφωνία-πλαίσιο της ΕΙΙΡΑ με την Ένωση Δικαιούχων Έργων Μουσικής (ΕΔΕΜ) και με τον Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης «Αυτοδιαχείριση», για την καταβολή της αμοιβής στους δικαιούχους και δημιουργούς μουσικών έργων ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου, κλείνοντας το κενό που άφησε στη διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας η ανάκληση της άδειας λειτουργίας της ΑΕΠΙ, από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού τον Μάϊο 2018. Η Πρόεδρος της ΕΙΙΡΑ κα. Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου, σε αναλυτική αναφορά της προς τα μέλη της Γενικής Συνέλευσης παρουσίασε τις διεθνείς τάσεις και τις υπό σχεδιασμό ευρωπαϊκές πολιτικές, όπως ήδη συζητούνται στην European Association of Radios (AER), με έδρα τις Βρυξέλλες, ενώ πρόσθεσε ότι «η ΕΙΙΡΑ αναλαμβάνει το επόμενο διάστημα στοχευμένες πρωτοβουλίες προαγωγής του μέσου, σε συνεργασία με τις εταιρείες έρευνας και τις διαφημιστικές, ώστε να καταδειχθεί η αξία που καταγράφεται στους διαφημιζόμενους από την μεγαλύτερη συμμετοχή του ραδιοφώνου στο media mix». «Την αυξηµένη κινητικότητα της ΕΙΙΡΑ προς την κατεύθυνση της τακτοποίησης του ραδιοφωνικού ρυθµιστικού τοπίου», συνέχισε τονίζοντας πως η Ένωση προσέρχεται στη συζήτηση για ένα σύγχρονο νοµοθετικό πλαίσιο που διασφαλίζει την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία της αγοράς. Ακόμη, προανήγγειλε το στόχο να φτάσει το ελληνικό εμπορικό ραδιόφωνο σε υψηλότερη θέση και µε µερίδια αγοράς που αντανακλούν την «έξυπνη» αποτελεσµατικότητά του, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην σηµαντική εµπιστοσύνη που υπάρχει για το ραδιόφωνο, το οποίο, όπως λέει, πλέον είναι παντού και σε πολλές πλατφόρµες.

Ο Alpha τη χρονιά που μας πέρασε έκανε την αίσθηση με την Αγγελική απέναντι στις φαρμακερές Μέλισσες. Φέτος με τον Σασμό βλέπουμε να ξεχωρίζει.

Τα επεισόδια με τη φούσκα της Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη (airfasttickets) θα μας κρατάνε συντροφιά και θα φρίττουμε. Open εναντίον της Κατερίνας Καινούργιου και Barking Well Media που τα σπάνε και αποχωρούν από το Open. Στο χωριό μου λένε κάτι για φοράδες στο αλώνι. Είναι επεισόδια από τη νέα trash TV.

Πάμε σε άλλο επεισόδιο: Σε σχετική ανακοίνωσή του το Mega, καλωσορίζει την Ελεονώρα Μελέτη, και κάνει λόγο για μια παρουσιάστρια «με πολύπλευρη διαδρομή στην ελληνική τηλεόραση, προσωπικότητα ξεχωριστή, με ισχυρή άποψη, τεκμηριωμένες θέσεις και δημοσιογραφική ματιά» η οποία «συνεχώς ανανεώνεται και διαρκώς αναζητεί» και «θα συμβάλλει με την τηλεοπτική εμπειρία και το δυναμισμό της στο νέο πρόγραμμα του σταθμού». Τι ζούμε; Όλα αυτά η Μελέτη; Την ξεφορτώθηκε ο Alpha και την πήραν στη Συγγρού.

Σε ευχαριστούμε Cosmote TV για τη νέα σειρά δραματοποιημένων ντοκιμαντέρ που ετοιμάζει και θα αφορά στη ζωή και το έργο κορυφαίων λογοτεχνών, που σημάδεψαν με τον δικό τους τρόπο την ιστορία των ελληνικών γραμμάτων. Ο λόγος για τη «Γενιά του '30», μια παραγωγή η οποία θα κάνει πρεμιέρα εντός του 2022 μέσα από το Cosmote History HD, και είναι αφιερωμένη -όπως αναφέρει και ο τίτλος της- σε πεζογράφους και ποιητές της περίφημης γενιάς του '30, όπως οι Μ. Καραγάτσης, Κοσμάς Πολίτης, Ηλίας Βενέζης, Γιώργος Σεφέρης, Γιώργος Θεοτοκάς, Παντελής Πρεβελάκης, Γιάννης Ρίτσος, Νίκος Εγγονόπουλος, Άγγελος Τερζάκης, Στράτης Μυριβήλης και άλλοι.

Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος ξεκινά μία καινούργια πολιτική εκπομπή από το φθινόπωρο στο Ionian TV που έχει κάλυψη στη Δυτική Ελλάδα (1.600.000 κατοίκους) ενώ, εκτός απροόπτου, θα βγαίνει και σε κανάλι της Αττικής. Ναι σωστά διαβάσατε οι περιφερειακοί σταθμοί έχουν πολιτικές εκπομπές και οι πανελλαδικοί καμία μα καμία;

Δυνατές παρουσίες στο χώρο της δημοσιογραφίας στο νέο Δ.Σ της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων με πλειοψηφία των γυναικών και με προεξέχουσα την Διεθνή Πρόεδρο Σάγια Τσαουσίδου. Με μεγάλη συμμετοχή των δημοσιογράφων - μελών του Ελληνικού Τμήματος της Ένωσης Ευρωπαίων δημοσιογράφων ολοκληρώθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου στην Αθήνα, οι αρχαιρεσίες για την εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, με τριετή θητεία, την εκλογή μελών στην Εξελεγκτική Επιτροπή και το Πειθαρχικό Συμβούλιο. Η διαδικασία κύλησε ομαλά και τα αποτελέσματα ανέδειξαν για ακόμα μία φορά δυνατές παρουσίες στο χώρο της δημοσιογραφίας, τόσο στο Δ.Σ όσο και στα υπόλοιπα όργανα. Στη γενική συνέλευση ανακοινώθηκε ότι για τις 15 με 19 Σεπτεμβρίου στη Βοιωτία θα πραγματοποιηθεί το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της Ένωσης και η Γενική Συνέλευση. Δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο θα φιλοξενηθούν στην Αράχωβα και τη Χαλκίδα και θα επισκεφθούν μεταξύ άλλων 3 από τις 5 Περιφερειακές Ενότητες της Στερεάς. Αρωγός σε όλη αυτή την προσπάθεια ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ειδικά ο Λάμπρος Ρόδης. Σημαντική η συμβολή του Υπουργείου Τουρισμού, φορέων, Συλλόγων κ.λπ. Για το Δ.Σ εκλέγονται: Ησαΐα Τσαουσίδου, Ρόδης Λάμπρος, Ντίνη Ευστρατία, Νικολαΐδου Μύρνα, Juli Ndriko, Κάζας Μιχάλης, Σφαέλος Παναγιώτης, Λάτσας Σπύρος, Δεμερτζής Λάμπρος. Για την Εξελεγκτική Επιτροπή εκλέγονται: Κουτρουμάνος Βασίλειος, Δημήτρης Κανναβός, Ελένη Κυροπούλου (Lena Kyropoulos), Γκάτζιος Αναστάσιος. Για το Πειθαρχικό Συμβούλιο εκλέγονται: Ντουφεξή Βασιλική, Σιάφης Γεώργιος, Μπεχράκης Νεκτάριος, Βενιζέλου Ευγενία.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr